Fostă vedetă TV, Amy, a încercat să se sinucidă


image

Fosta vedetă de televiziune, Amy (35 de ani), care a fost deportată pe baza unor acuzații de consum de droguri, a încercat să se sinucidă în locuința sa din Los Angeles.

Incidentul a avut loc după ce emisiunea “I Heard it Through the Grapevine” de pe Channel A a difuzat luni 19 iunie niște zvonuri cu privire la Amy, la rubrica “Celebrități din familii bune”. Programul prezintă adesea zvonuri despre celebritățile din Coreea.

În episodul difuzat, grupul de moderatori și invitați au discutat despre trecutul problematic a lui Amy, de la cadrul său familial până la abuzul de droguri care a avut drept urmare deportarea sa în Statele Unite. De asemenea, s-a vorbit despre zvonul că Amy ar fi împrumutat bani de la un reporter pentru un tratament la spital.

S-a vorbit și despre zvonul că Amy ar fi cerut reporterilor, în repetate rânduri, să-i modifice fotografiile pentru a-i ascunde eventualele imperfecțiuni.

amy

După transmiterea programului, Amy a încercat să se sinucidă. Înainte de a recurge la acest gest, Amy a postat pe Instagram un mesaj:

“M-am săturat. Nu mai am unde să mă duc, nu am unde să mă odihnesc. Vreau să merg undeva unde există tristețe. Apoi va fi clarificat. Am uitat cum să zâmbesc. Lacrimile mi s-au uscat. E greu să mă mai prefac că sunt puternică, am renunțat la tot. Adevărul va ieși la iveală după moarte. Îmi pare rău pentru familia mea. Le sunt recunoscătoare tuturor celor care au avut încredere în mine. Sper ca toată lumea să fie fericită”.

Amy are dublă cetățenie, coreeană și americană, și a debutat ca actriță de televiziune în 2008. În 2015 i s-a ordonat să părăsească țara după ce a fost găsită vinovată de consum de droguri în 2012 și 2014. Amy a părăsit Coreea pe 30 decembrie 2015 și de atunci trăiește în S.U.A.

Aflând de gestul actriței, producătorii emisiunii “I Heard It Through the Grapevine” și-au cerut scuze oficial: “Acceptăm faptul că emisiunea a rănit-o pe Amy. Este foarte nefericit ce s-a întâmplat și ne cerem scuze lui Amy. Îi dorim însănătoșire grabnică”.

Sursa: Kpop Herald

 

 

 

Un gând despre “Fostă vedetă TV, Amy, a încercat să se sinucidă

Lasă un răspuns

