Big Bang – liderul industriei muzicale k-pop


Картинки по запросу big bang 2016

Trupele feminine conduc industria muzicală timp de 10 ani, cu toate acestea, tronul aparține trupei Big Bang, iar dacă o să spuneți că grupul de la YG Entertainment este liderul industriei k-pop, cu siguranță nu o să greșiți!

Să aruncăm o privire peste clasamentul de mai jos, cine este de fapt liderul industriei muzicale? Ei bine, în ciuda faptului că industria muzicii k-pop este într-o continuă schimbare, liderul clasamentului rămâne a fi același –”idolii tuturor idolilor” – trupa Big Bang, care în luna august a anului trecut și-a sărbătorit cea de-a 10-a aniversare.

Inclusiv melodiile solo de la G-Dragon și Taeyang, 18 melodii de la Big Bang au ocupat locul 1 în clasamentul săptămânal de la Melon, în total, aceasta cuprinde o perioadă mai mare de 51 de săptămâni. Din cei 10 ani (524 de săptămâni) de existănță a trupei Big Bang, perioada în care grupul a ocupat locul 1 în topul Melon, constituie 9,7%.

”Spre deosebire de alte trupe obișnuite de idoli, Big Bang este un ”caz extrem de rar” – a declarat un critic muzical de la Idology, iar dacă analizăm rezultatele obținute pe parcursul celor 10 ani de activitate, vom ajunge la aceeași concluzie.

Dacă aruncăm o privire peste lista ”TOP 10 ARTIȘTI”, care au ocupat poziții de lider în clasamentul săptămânal de la Melon, vom observa că nu există nici un grup masculin, cu exepția trupei Big Bang. Pe locurile 8, 9 și 10 se află artiști, care cu greu îi putem numi idoli, Leessang, PSY și Busker Busker.

Cu excepția lui IU, care este o artistă solo (a fost pe locul 1 timp de 36 de săptămâni), din TOP 10 fac parte trupele feminine, cum ar fi: 2NE1, TWICE, Wonder Girls, miss A, Girls Generation și Davichi, iar trupele mari precum EXO și BTS, niciodată nu au intrat în topurile săptămânale.

Acest lucru se datorează faptului că strategia aleasă pentru trupele feminine și cele masculine, este complet diferită. De fapt, este foarte greu să prinzi doi iepuri dintr-o dată, ca în cazul trupei Big Bang și IU. Trupele masculine se bazează pe sprijinul acordat de fandom, care în cea mai mare parte este format doar de adolescente, în timp ce fanii de sex masculin preferă să acorde o atenție deosebită trupelor feminine, din fandomul cărora fac parte atât bărbații, cât și femeile de toate vârstele.

Trupele feminine sunt cunoscute pentru crearea unor melodii foarte populare și participarea la numeroase evenimente, în timp ce trupele masculine au prioritate atunci când vine vorba de ”vânzări de albume” sau concerte. Trupelor masculine le este greu să se ridice la nivelul trupelor feminine, atunci când vine vorba de muzică, dar când ajung la nivelul dorit, câștigă un venit foarte mare, în schimb, grupurilor de fete le este mai ușor să ocupe un loc pe piața muzicală.

De asemenea, trebuie remarcat faptul că trupelor feminine le este greu să-și restabilească imaginea, iar drept dovadă avem situațiile actuale ale trupelor T-ara și AOA, pe când trupelor masculine, le este mult mai ușor.

cr: vipbigbang.ru

Anunțuri

8 gânduri despre “Big Bang – liderul industriei muzicale k-pop

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s