Nam Taehyun vorbește despre întâlnirea cu Yang Hyun Suk și membrii WINNER


Картинки по запросу NAM TAEHYUN AND YANG HYUN SUK

Într-un interviu acordat recent pentru Sports InterviewNam Taehyun a povestit despre reîntâlnirea emoționantă cu foștii colegi din WINNER.

Taehyun a mărturisit că în viața lui există doi oameni pe care îi respectă cel mai mult – mama sa și directorul Yang Hyun Suk.

După apariția știrilor despre moartea tatălui CEO-ului de la YG Entertainment, Nam Taehyun personal a dorit să-și exprime condoleanțele față de dl. Yang, astfel a mers la fosta sa agenție, pentru a-l întâlni. În acea zi, la agenție se aflau și membrii WINNER, Taehyun i-a salutat, după care Yang Hyun Suk le-a propus să ia masa împreună și să discute despre cum le mai merge.

”Mă simțeam de parcă m-am întors în trecut, eram din nou toți cinci. Trecuse multă vreme de la ultima noastră întâlnire, dar am început să discutăm … cuvintele lor m-au sensibilizat, eram recunoscător, aproape că am izbucnit în lacrimi. Destinele umane sunt interconectate. În ciuda a tot ceea ce s-a întâmplat, ei sunt încă familia mea” a spus Taehyun.

cr: deerzone

3 gânduri despre “Nam Taehyun vorbește despre întâlnirea cu Yang Hyun Suk și membrii WINNER

  1. Oof 😢😢😢 Mi se pare așa de trist… De ce a trebuit sa plece 😭 Eu încă nu am înțeles adevăratul motiv…. 😦
    Oare dacă termina cu trupa sa minunata făcută de el sau se plictisește – nu se întoarce în Winner – sau măcar la YG? Eu nu sunt de acord în general cu așa ceva. Chiar nu sunt. Dar acuma…nu găsesc motivul pentru care a plecat, și mă face sa cred ca nu este vreunul :/

    Apreciază

Lasă un răspuns

