[CCC] BTS și ‘Goblin’, lideri în topul vânzărilor fizice și digitale


Articol: BTS și Goblin sunt lideri în topul vânzărilor fizice și digitale pentru prima jumătate a anului 2017”.

Ce spun coreenii despre aceste rezultate?

[+557, -24] Melodia lui Ailee‘I will go to you like the first snow’ e într-adevăr bună, presupun că va câștiga ceva. Felicitări trupei BTS.

[+644, -57] OST-ul dramei Goblin – ‘I will go to you like the first snow’ și piesa de la BTS – ‘Spring Day’, sunt geniale!!

[+539, -39] Se apre că BTS chiar a cucerit o mulțime de noi fani. Dacă ar fi să facem o comparație între albumul lor de debut și cel mai recent album, e o mare diferență ㅠㅠㅠㅠ

[+608, -70] Ei bine, aceste rezultate demonstrează și mai mult faptul că BTS – una dintre cele mai populare trupe …

[+436, -30] Îmi place BTS și ‘Goblin’

[+163, -6] Trupa BTS e minunată, a reușit să vândă peste 720 000 de exemplare, iar acesta nici măcar nu e un album principal, ci unul reîmpachetat. În plus, recent, grupul a fost ales de FUSE TV, drept unul dintre cei mai influenți artiști de pe internet ㅠㅠ

[+157, -9] Nu degeaba albumul de la BTS ocupă locul 1 … toate melodiile sunt compuse și produse de membri. Fiecare melodie este specială, are un mesaj profund …

[+137, -6] BTS, cel mai probabil, va lua Daesang pentru ”Albumul Anului”

cr: k-pop stock

28 de gânduri despre “[CCC] BTS și ‘Goblin’, lideri în topul vânzărilor fizice și digitale

  1. Mie sincer, nu-mi place niciuna; nici BTS, nici Goblin. De BTS nu mai îmi place de când am început să ascult EXO, dar Goblin nu mi-a plăcut niciodată 😂😂. Mie sincer nu mi se pare că vocile de la BTS sunt atât de bune în comparație cu cele de la EXO, în concluzie, nu cred că Bangtan își merită locul.
    Mi-a plăcut foarte mult ostul de la Goblin în care canta Chanyeol.

    Apreciază

    • „de BTS nu îmi mai place de când am început să ascult EXO” deci ai fost fan, Bangtan nu-şi merită locul?! Haha ,ce glumă bună! No mai fă! Nu au voci?! Dacă nici membrii BTS nu au voci… Atunci e clar,

      Apreciază

      • E urat sa spui asta, chiar daca nu-ti mai place o trupa. Asta arata ca nu ai fost niciodata fana BTS. Oricum, fiecare cu parerile lui, dar in cazul tau o multime de oameni(fani), te contrazic.

        Apreciază

      • Nu intereseaza pe nimeni de cine iti place si de cine nu. Nici nu cred ca esti in masura sa comentezi despre BTS, spunand daca au sau nu voci. Iti este doar ciuda de reusitele lor; de faptul ca probabil sunt mai cunoscuti decat EXO, iar succesul lor creste vazand cu ochii. Daca spui ca BTS nu au voci, atunci e clar ce e de capu’ tau…

        Apreciază

        • Alex, probabil imi e ciuda din cauza ca NU ISI MERITA LOCUL. Atata timp cat trupa mea preferata ( EXO) are si ea reusite pe merit, nu ma intereseaza de altele, dar nu ma puteam abtine sa nu comentez putin. Ce sa faci… Asa sunt eu :)) Si pariez ca am mai multe in cap decat ai tu.

          Apreciază

          • Fiind o trupa de la sm, plina de băieți frumoși nu prea le-a fost greu sa obțină premii.
            Mai mult merita bts care nu au avut susținere de la început si s-au ridicat singuri.

            Apreciază

            • Compara trupa EXO cu Infinite ca sunt la aceeasi agentie. Diferenta? Celor de la Infinite nu le-ar fi fost atat de usor sa devina mai populari sau sa castige premii daca sunt de la SM? Dar nu sunt foarte populari, vezi diferenta? Inainte sa spui ca unii au castigat usor premii deoarece sunt la o companie mai populara, gandeste-te si la celelalte trupe de la acea companie.

              Apreciază

              • Esti prost de bubui. Infinite sunt de la Woollim😑 nu are treaba una cu alta. EXO a debutat in 2012 si Infinite in 2010. Okay, e parerea ta, dar vino cu argumente REALE daca tot faci pe desteptu’😉

                Apreciază

              • Mor:)) Blue Sky, si S.M este una dintre casele de discuri ( sau a fost, nu stiu sigur, am cautat si pe Google) de la Infinite. Si nu fac pe desteptul, daca v-am dat impresia asta ma simt foarte bine sa stii :))

                Apreciază

              • Informatiile tale sunt complet gresite, Infinite au debutat in 2010 sub Woollim. Acum ceva timp SM si Woollim au avut o colaborare.
                De ce ii implici pe Infinite sau EXO in articolul asta nu stiu. Nu pot intelege de ce unii vorbesc de alte trupe in articole ce au legatura cu altele. Ca SM stan ma supara foarte tare sa vad aceste tipuri de „fani” .
                Nu imi dau seama de ce unora le place sa faca scandal din orice, dar deja a devenit plictisitor si atat de obisnuit.

                Apreciază

        • Si de ce sunt BTS mai cunoscuti decat EXO? Chiar nu va dati seama? Daca la EXO n-ar fi plecat cei trei membrii… Continuarea v-o las voua ( cei care ma contraziceti) sa o imaginati. Chiar nu ma intereseaza ce credeti despre mine si nu are rost sa va spun mura-n gura pe ce ma bazez cand imi formez propriile opinii.

          Apreciază

      • Sara, am specificat ca e doar parerea mea, daca nu sunt eu chior. Poate pentru gustul vostru vocile celor de la BTS sunt unice, superbe, mirifice, splendide, magnifice, dar eu am spus ca pentru mine vocile de la EXO sunt cele mai potrivite. Acum nu mai are nimeni voie sa-si exprime propria opinie ca vezi Doamne, va jignesc puisorii.

        Apreciază

        • Daca ai simtit nevoie sa comentezi trebuia sa te astepti sa primesti comentarii inapoi.Nu e ideea de jignit,ci de faptul ca la fel cum ti-ai exprimat parerea asa au facut-o si ceilalti.Cei de la SM,EXO in cazul nostru,au mult mai multe sanse sa atraga atentia si castige mai multe premii doar ca sunt de la SM.Exista multi artisti mai putin cunoscuti si buni care nu au sansa aceasta doar pentru ca nu sunt de la o companie mare.BTS au fost norocosi si o si merita pentru munca depusa.Daca nu esti fana nu inseamna ca trebuie sa fi hater.Sunt fana BTS si imi placeau EXO,dar am inceput sa nu ii mai suport din cauza fanilor ca tine,care cred ca EXO merita totul si daca ei nu sunt primii e capat de tara.Imi pare sincer bine ca au inceput si unii fani BTS sa faca asa si la EXO ca sa vada si aia cum e.Nu caut cearta,mi-am exprimat parera.😇🤗😊😉

          Apreciază

  2. E posib ca de fiecare data Cind e scris ‘bts’ pe titlu trebuie sa napusteasca haterii??
    FELICITARI BTS, MERITA!!! Si sa crape de ciuda cei care numai de rau au de spus. (Iertati iesirea doar ca am vazut come. Urile de deasupra) 😀😀.Intrebare e, se termina lumea daca Bts e prima si nu Exo???
    P. S. ATI auzit coverul la seo taiji? E superba!!

    Apreciază

  3. Si BTS si EXO sunt trupe bune și cunoscute. Și eu am fost fană BTS (încă mai țin la ei dar nu foarte mult) și fană EXO (la ei țin mai mult din cauza că a fost prima trupă care am ascultat-o). Și din păcate BTS au voci speciale la fel și Exo (chiar și Jin are o voce minunată , nu știu de ce spun unii că nu are). Adevărat sunt puțin ofticata, dar știu că nu de geaba sunt acum mai populari și înțeleg că EXO-L vor ca EXO să fie pe primul loc, dar s-a cam dus era lor acum vin BTS. Eu ca să nu am conflicte cu alți am ales să fiu fan K-pop (doar atât), deoarece sunt multe trupe necunoscute care au voci mai frumoase de cât ei sau la fel ca ei. Army s-au plâns că BTS nu sunt cunoscuți din cauza agenției, dar oricum agenția aia era mai cunoscută de cât altele. Acum EXO-L se plâng că BTS sunt în fața lui exo. Acum serios vorbim și ceilalți, trupele noi s-au puțin mai veci nu sunt cunoscute din cauza lor( uni nu le dau șansă că nu au auzit de agenție)
    Bun BTS acum își merită locul că au făcut melodii grozave, dansuri și chiar merită. Luptă BTS!!!!

    Apreciază

  4. Puteți să îmi spuneți ce nu va plăcut în comentariul meu de cât să dați dislike. Că nu cred că am scris ceva neadevărat. Chair aș vrea să văd ce nu va plăcut, sunt curioasă 😊😊😉😉☺️☺️

    Apreciază

Lasă un răspuns

