Song Joong Ki și Song Hye Kyo transmit fanilor mesaje referitoare la căsătoria lor


Cei doi actori rup tăcerea cu privire la relația și căsătoria lor.

Song Joong Ki și Song Hye Kyo au vorbit deschis despre viitoarea lor căsătorie, în mesaje pe care le-au postat pentru comunitățile lor de fani.

Song Joong Ki a scris:

De curând am avut onoarea să pot participa la o producție. Aceasta a fost o experiență uimitoare pentru mine, pentru că am primit atâta dragoste nemeritată. În acea perioadă mi-am făcut o prietenă prețuită, care mi-a devenit iubită.

La începutul anului 2017, ne-am promis unul celuilalt că ne vom petrece viețile împreună.

Pentru a putea începe o viață nouă în care să putem trece împreună peste momentele dificile, Song Hye Kyo și cu mine ne-am decis să ne căsătorim în ultima zi a lunii octombrie.

Cred că mulți dintre fanii care mă iubesc au fost luați prin suprindere de aceste vești apărute brusc. Am dorit să vă spun tuturor mai devreme, însă a trebuit să fiu precaut deoarece a fost o decizie care implica doi oameni și familiile lor. De asemenea, nu am dorit să le provoc probleme persoanelor implicate în noul meu film. Sper că veți înțelege.
Promit că îmi voi trăi viața ca un mare actor și ca un cap de familie responsabil. Sper că veți continua să ne susțineți relația. Vă mulțumesc.

Song Hye Kyo a scris:

Cred că mulți dintre voi ați fost surprinși de veștile bruște. Poate părea ca am fost lipsită de considerație față de fanii mei, dar sper că veți înțelege [intențiile mele].

La început, Joong Ki a fost un coleg care s-a înteles bine cu mine. În timp ce am lucrat împreună la producție, am descoperit că avem valori similare și că putem să vorbim despre absolut orice. Deoarece a fost un bun prieten și coleg, am păstrat legătura și după ce s-a terminat serialul.

În timp, credința și încrederea pe care Joong Ki mi le-a arătat m-au ajutat să îmi imaginez un viitor cu el. Am fost recunoscătoare că are sentimente sincere pentru mine și am putut să îmi confirm propriile mele sentimente față de el.

Am vrut să le spun mai întâi fanilor mei știrea despre logodna mea, dar a trebuit să fiu atentă deoarece nu a fost vorba numai decizia mea. Mă simt nesigură pentru că trebuie să anunț brusc această știre, dar am încredere că fanii mei mă vor susține. Vă rog să continuați să mă iubiți ca și până acum. Vreau să le mulțumesc fanilor pentru că m-au așteptat și au avut încredere în mine.

Vom trăi fericiți împreună. Vă rog să ne dați binecuvântarea voastră! Vă mulțumesc.

 

Sursa

2 gânduri despre “Song Joong Ki și Song Hye Kyo transmit fanilor mesaje referitoare la căsătoria lor

Lasă un răspuns

