Grupul HALO revine cu MV-ul „Here I am”


HALO lansează primul MV al celui de al treilea minialbum. Grupul HALO a revenit în 6 iulie cu minialbumul ‘Here I Am‘ și cu un nou videoclip.

Melodia de copertă ‘Here I Am‘ a fost compusă de Shin Hyuk, omul din spatele succesului „Growl„, al lui EXO. ‘Here I Am‘  are un stil contemporan, cu influențe de pop urban, iar coregrafia  și de costumația membrilor HALO din videoclip încearcă să evidențieze acest stil.

Puteți viziona ‘Here I Am‘ mai jos:

 

Sursa

Un gând despre “Grupul HALO revine cu MV-ul „Here I am”

Lasă un răspuns

