Sugmin nu va participa la revenirea trupei Super Junior + își cere scuze


Sungmin,Super-Junior,Sungmin

Sugmin nu va participa la mult așteptatul comeback al trupei Super Junior.

Anterior a fost anunțat faptul că acesta va fi absent și de la concertele ‘SMTOWN Live World Tour VI‘  din Coreea de Sud și Japonia din cauza obiecțiile pe care le au avut fanii. Acum sub-compania Label SJ de la SM Entertainment a confirmat că Sugmin nu va lua parte nici la promovările trupei.

Pe 6 iulie, Label SJ a dat o declarație oficială, „Label SJ va respecta decizia lui Sugmin de a nu participa la revenirea trupei Super Junior cu următorul album. Super Junior este un grup format din membri cu o minte flexibilă, iar aceștia au primit multă iubire datorită noilor și diferitele sub-grupuri ce au existat. În prezent, Super Junior se pregătește pentru lansarea noului album, care va avea loc în luna octombrie, iar compania dă tot ce are mai bun ca promoțiile trupei să fie și mai bune decât cele anterioare. Chiar dacă Sugmin nu se va alătura promovărilor albumului, Labej SJ îl va susține în continuare.”

Agenția a concluzionat, „Vă mulțumim tuturor pentru dragostea acordată de-a lungul acestor ani trupei Super Junior și vă rugăm să sprijiniți și să iubiți grupul și în viitor. Vă mulțumim.”

Sugmin, de asemenea, și-a anunțat fanii personal prin intermediul rețelelor de socializare. Mesajul lui a fost:

Bună, aici este Sugmin.

Vă scriu tuturor pentru prima dată după ceva timp, din mai multe motive. În primul rând, vreau să îmi cer scuze pentru că am făcut ca mulți fani să fie îngrijorați. În ultima vreme, au fost mai multe discuții negative la adresa mea, dar a fost o situație în care nu am putut să acționez pe cont propriu. Îmi pare rău pentru că vă scriu abia acum. Mă gândesc la vremea când a trebuit să mă pregătesc pentru căsătorie și consider că nu am fost sincer cu fanii care mi-au oferit iubirea lor timp de peste 10 ani. Cred că ar fi trebuit să comunic mai mult cu fanii mei, care au fost răniți din cauza zvonurilor și a neînțelegerilor.

Când eram în armată, abia așteptam să promovez din nou cu Super Junior. Cu toate acestea, îmi doresc foarte mult ca acest album să aibă mult succes, iar din acest motiv am decis să mă retrag de la promovările albumului. Ca membru Super Junior, vreau ca trupa să primească multă iubire pentru cât mai mult timp. Din cauza controverselor apărute recent, simt că decizia mea de a mă retrage este cea mai bună pentru grup.

Îmi pare foarte rău pentru fanii care m-au iubit și sprijinit, dar cred că trebuie să muncesc mai mult și să reflectez asupra persoanei mele. Rog că fanii trupei, ELF, să sprijine comeback-ul  grupului Super Junior.”

Ce părere aveți?

Sursa: allkpop

5 gânduri despre “Sugmin nu va participa la revenirea trupei Super Junior + își cere scuze

  1. Serios! Doar pentru că s-a căsătorit fac urât fanele, dar nici fane nu se mai numesc. După mine trebuia să participe la revenire. Îmi pare rău de el.Doamne până la urmă este viața lui.
    LUPTĂ SUGMIN!!

    Apreciază

  2. Este cea mai mare prostie a agentiei sa se arate slaba in fata acestor persoane tampite.Este un membru SuJu care nu a facut nimic rau si nu s-a comportat urat.Doar pentru ca s-a casatorit fara sa anunte fanii cu ceva timp inainte?!E viata lui,Jesus.Le e frica pentru album,da cum sa nu,sincer,scandalurile de genul mai mult atrag,trebuia sa promoveze,sa arate ca merita si ca este un idol profesionist.Doamne ce iritata ma simt,as vorbit mai mult,dar ma abtin.Astia nu sunt fani,sunt persoane bolnave psihic.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Este o anumita mentalitate a fanilor in Coreea si daca nu ai respectat-o ai probleme ca artist. Sper ca Sugmin sa ii recucereasca pe ELF. Si este bine ca agentia il sustine si il va ajuta in continuare.

    Apreciază

Lasă un răspuns

