Trupa EXO va participa curând la ”Music Bank” + comeback-ul se apropie


Картинки по запросу exo

Se pare că până la următoarea revenire de la EXO nu a mai rămas mult de așteptat, trupa a confirmat participarea sa la ”Music Bank”.

Potrivit reprezentanților de la KBS, pe 21 iulie, trupa EXO va urca pe scena emisiunii muzicale ”Music Bank”. Din păcate, aceștia nu au dezvăluit cu ce melodie vor participa idolii. Cu toate acestea, având în vedere faptul că EXO și-a confirmat revenirea pentru luna iulie, este foarte posibil că participarea să aibă legătură cu noul comeback, băieții evoluând pentru prima dată cu noua lor piesă.

Dacă într-adevăr participarea trupei EXO la ”Music Bank” are legătură cu comeback-ul său, atunci grupul ar trebui să-și facă revenirea în perioada 17 – 20 iulie.

Voi ce credeți?

Ultima revenire de la EXO a avut în luna decembrie a anului trecut, grupul lansând un album special.

cr: yesasia

6 gânduri despre “Trupa EXO va participa curând la ”Music Bank” + comeback-ul se apropie

  1. Ceva de genul am vazut chiar acum in comentariile de la un video pe VLived dar si in mai multe locuri.
    Fanii au luat-o razna acum, dar sa fiu sincera, mi-au dat lacrimile putin cand am vazut. 😂😂 Cum am vazut pe VLive am intrat aici sa verific, eram sigura ca voi gasi ceva repede. Cum de sunteti asa rapide? :))),
    Exo au anuntat comebackul in jur de jumatatea lunii Iulie, deci ipoteza cum ca ar reveni pe 17-20 Iulie nu e eliminata de nimeni :)))
    Exo-l fighting💖

    Apreciat de 1 persoană

  2. O, Doamne, EXO-Ls au avut dreptate.
    Am urmărit toate zvonurile despre comeback și mulți au speculat că EXO vor avea revenirea pe 19 iulie din diverse motive. Ar fi prea fain să se întâmple așa. Sper ca și zvonul despre conceptul cu războiul să se adeverească. Primul meu comeback ca EXO-L ar fi așa genial. ❤

    Apreciază

  3. In sfarsit,astept de atata timp pur si simplu nu mai am rabdare
    Cu toate ca urmaresc toate articolele despre ei si revenire se apropie parca timpul trece din ce in ce mai greu😞
    EXO-L mai avem doar putin de asteptat:)))

    Apreciază

  4. EXO TOCMAI AU ÎNCEPUT SĂ LANSEZE TEASERE.
    DACĂ AM ÎNȚELES BINE COMEBACKUL O SĂ FIE PE 10 IULIE.
    SUNT AȘA FERICITĂ. PREGĂTIȚI-VĂ EXO-L, REGII SE ÎNTORC.

    Apreciază

Lasă un răspuns

