G-Dragon a avut o căzătură periculoasă la concertul din Bangkok


https://i2.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/07/af_org/08115001/G-Dragon.jpg

În timpul celui mai recent concert al său din turneul mondial ‘Act III, M.O.T.T.E.‘, G-Dragon a avut parte de o căzătură înfricoșătoare pe scenă.

În clipul de mai jos se poate vedea cum G-Dragon interpretează pentru fani la Impact Arena, în Bangkok, Thailanda. Însă pentru că el s-a concentrat prea mult pe cântec și prestația în sine, el nu a realizat că era o gaură în spatele său. Când a remarcat asta, a fost prea târiu și a căzut direct în gaură.

Potrivit participanților, G-Dragon nu a fost rănit după cădere, dar totuși a fost un moment foarte înfricoșător pentru toată lumea.

G-Dragon urmează să continue turneul pe continentul american, începând cu un concert în Seattle pe 11 iulie.

sursă

 

23 de gânduri despre “G-Dragon a avut o căzătură periculoasă la concertul din Bangkok

          • Stii tu sigur ca nu a patit nimic? Poate l-a durut, a fost destul de adanca. E biasul tau, dar habar nu ai de el… La cum este GD, crezi ca ar spune ca l-a durut? Ma rog, e posibil sa-l fi durut sau nu, asta nu avem de unde sa stim sigur, dar totusi… Probabil e un bias mai asa. Parerea mea.

            Apreciază

            • exagerezi de acum
              stii tu sigur ca a patit ceva?
              multora li s-a parut amuzant, nu din cauza faptului ca a cazut, ci cum a cazut
              nu poti sa spui ca a cazut pe spate sau nu stiu cum
              pare ca a ‘aterizat’ in picioare, nu vezi ca ii vezi umbra capului
              daca patea ceva grav aparea peste tot, nu mai dramatiza ca nu s-a intamplat nimic catastrofal

              Apreciat de 1 persoană

              • Nu dramatizez deloc, am spus un adevar! Nu am spus ca sunt sigura, ci ca nu se stie. Eu am vazut o scena de genul si mi se pare destul de adanca, chiar daca cazi in picioare, tor te doare putin.

                Apreciază

              • pai da ca el cadea in picioare era si mai rau ca isi rupea picioarele doamne fereste…
                si ce frate da ca a fost amuzant cand a cazut tu trebuie sa raz de durerea lui?pshh..

                Apreciază

              • da ti se pare ca am ras sau ceva
                inainte sa faci afirmatii, uita te mai bine sa vezi ce scriu oamenii, ca eu nu am zis ca am ras
                plus, el e ok, agentia a confirmat, totul e bine

                Apreciază

            • Normal că îmi pare rău că a căzut, n-aș fi vrut să pățească ceva. M-a amuzat faptul cum a făcut-o. Până la urmă pe youtube tot găsești căzături ale oamenilor obișnuiți la care până și tu râzi. Am exagerat cu faza „am râs cu lacrimi”, săritura doar m-a amuzat. Săritura în sine. Putea să fie făcută și ca schemă într-un film, atunci ai fi râs. Nu vreau să dramatizez situația. GD e bine.

              Apreciază

  1. Pingback: YG asigură fanii: ”G-Dragon se simte bine!” | K-pop Romania

Lasă un răspuns

