EXO lansează două teasere cu Kai


EXO începe seria de teasere!

Trupa de la compania SM Entertainment lanseză două teasere video cu Kai! Dansatorul principal al grupului este îmbrăcat în haine colorate ce se potrivesc foarte bine cu anotimpul de vară. Kai are din nou dreaduri, este încrezător și ne cucerește cu imaginea sa cool de băiat rău.

De asemenea, putem să ascultăm pentru câteva secunde noua melodie. Membrii EXO vor reveni în iulie cu „The War Ko Ko Bop„.

Mai puteți viziona clipul!

16 gânduri despre “EXO lansează două teasere cu Kai

  1. Wow!E asa tare!Nu am cuvinte sa exprim ce molesita sunt!M-a omorat acest teaser!Vorba Catalinei,ce o sa fac la teaserul lui Xiumin sau Chanyeol si a celorlalti membrii!Moor.

    Apreciază

  2. Suta la suta nu o sa ajung pana la lansarea albumului,cei de la SM vor sa mor,au inceput cu biasul meu si sunt asa entuziasmata si curioasa in legatura cu melodia incat simt ca mor. Inima mea nu mai bate normal…offff

    Apreciază

  3. :))
    Sincer, hotarasem sa urmaresc totusi activitatile blogului din motiv ca nu ma prea pricep la engleza, dar sa-mi tin gandurile pentru mine din cauza ca deja unele dintre voi ajunseserati sa ma jigniti si bla, bla.
    Acum, cand lanseaza EXO secvente din comeback, unele care m-au „luat cu asalt” (dar grav, nu un singur comentariu) incepeti sa spuneti ca sunteti pe moarte la vederea teserului etc. Sunteti cam in antiteza.
    Revenind, imi plac foarte mult teaserele, imi plac noile look-uri, fighting EXO!

    Apreciază

  4. Waai, cand a fost lansat teaserul eu eram in oras cu o prietena. Eram intr-o zona…ish, fara pic de Wi-fi, iar eu nu am internet asa mult. Am fugit amandoua pana in parc pentru Wi-Fi si am ajuns chiar la 00:00 (ora in Coreea)Mi-am pus ceas special cu Seoul ca sa fiu sigura si am programat si alarma. Numaratoarea inversa incepuse pe VLive. Fanii erau deja in extaz. Toata lumea innebunise, si pe Twitter, si pe Insta, si pe VLive…nu mai stiam sa scriu in engleza. Uitasem tot. Tot ce ma interesa e sa il vad. Si uitasem ca sunt in parc, imi venea sa tip. Noroc ca m-am abtinut, dar cum am ajuns acasa am tipat cat am putut de tare. Acum astept cele 7-8 teasere in continuare. Cred ca va fi unul/zi cel putin asa sper
    Trebuie sa ma pregatesc bine pentru urmatoarele teasere 😂😂😂
    Si totusi, in 4 ore, teaserul a strans 1.000.000 views pe Youtube 💪💪

    Apreciat de 1 persoană

  5. Doamne ajuta sa scoată o melodie buna care sa nu-mi mai iasă din cap. Asta aștept acum.
    Despre kai n-am ce sa zic, n-am bias in vreo trupa, dar mi-a plăcut de el de la început. Arata bine in teaser, toti vor arata.
    Mie dacă îmi place vreun grup imi plac toti pentru ca fiecare e diferit in felul lui si nu imi pot alege un bias.

    Apreciază

  6. Pingback: EXO lansează mai multe teasere cu Kai | K-pop Romania

  7. Pingback: EXO lansează două teasere cu Sehun | K-pop Romania

  8. Pingback: EXO lansează două teasere cu Suho | K-pop Romania

Lasă un răspuns

