Taemin din SHINee cere scuze de la fanii coreeni, fiindcă n-au primit ceea ce au meritat!


Imagine similară

Fanii coreeni a lui Taemin sunt foarte dezamăgiți de faptul că primul concert solo al mezinului SHINee va avea loc la Seoul Olympic Hall, o sală mică, unde vor putea participa doar 3 000 de fani. Mai multe detalii despre aceasta, găsiți aici.

De asemenea, fanii sunt supărați, deoarece Taemin a susținut primul său concert solo în Japonia, dar nu în Coreea, iar dacă ar fi să facem o comparație între concerte, la primul concert din Japonia au participat mai mult de 14 000 de fani, iar la primul concert din Coreea vor putea participa doar 3 000 de fani. Din acest motiv, internauții coreeni chiar au încercat să aducă în trend pe Twitter, următoarele hashtag-uri
”#SM_You_Apologize” și ”#Oppose_Taemin’s_SoloConcert_InOlympicHall”.

La scurt timp după aceasta, Taemin a publicat o scrisoare, prin care își cere scuze de la fanii coreeni, pentru nedrăptățile făcute:

Bună, aici Taemin!

În primul rând, vreau să mulțumesc tuturor fanilor mei, care nu au uitat de mine, și care continuă să-mi acorde dragostea și sprijinul lor, în ciuda activităților mele limitate în Coreea. Chiar am dorit să vă arăt un concert, la care voi, ca și mine de altfel, ați visat atât de mult. Îmi pare rău că s-a ajuns aici.

Îmi pare rău pentru că v-am făcut să mă așteptați. Dar, fiind foarte ocupat și stresat, am câștigat din nou putere, gândindu-mă la evenimentele și concertele pe care care urma să le susțin în Coreea, acestea fiind planificate înainte de concertul de la Budokan. Imaginându-mi, cum fanii noștri Shawols, cu inima tremurândă, vor aștepta cu nerăbdare ziua în care va fi dezvăluită data concertului … din păcate, în loc să vă fac fericiți, v-am provocat numai durere …

Cunosc care este situația actuală. Caut o soluție pentru a rezolva această problemă, pentru a vă putea întâlni, pentru a avea mai multe posibilități de a comunica cu voi.

Îmi pare rău pentru că v-am îngrijorat atât de mult. Voi face tot posibilul pentru a vă arăta cât mai multe prestații bune! În plus, hai să vorbim mai des. Îmi pare rău, nu am știut despre asta și v-am provocat o mulțime de suferințe. Vă iubesc.

cr: deerzone

Lasă un răspuns

