Atunci și Acum!


Imagine similară

Revin cu o nouă rubrică! Cum s-au schimbat idolii de-a lungul anilor?! M-am gândit să vedem artiștii din industria muzicii coreene care au suferit cele mai mari schimbări, iar pentru primul articol l-am ales pe Jungkook.

Jungkook din BTS a debutat cu imaginea de copil drăguț, iar acum s-a transformat într-un tânăr chipeș și matur. Artistul de la compania Big Hit Entertainment a debutat la o vârstă fragedă, la doar 15 ani. Atunci el abia terminase gimnaziul și, din acest motiv, s-a afișat publicului cu o imagine drăguță, inocentă. Jungkook a primit de la susținătorii săi porecla iepuraș.

Părul creț și modul în care își saluta fanii, i-au făcut pe aceștia să dorească să-l protejeze. Aducea foarte mult cu acel frățior mic care îți este foarte drag și vrei să ai grijă de el.

Imagini pentru jungkook debut

Dar acum, Jungkook s-a schimbat. Artistul a împlinit vârsta de 19 ani, devenind astfel oficial major și a absolvit recent liceul. Întrucât acesta s-a transformat într-un tânăr frumos și matur, unii fani îi spun oppa chiar dacă maknae-ul trupei Bangtan Boys este mai mic ca ei.

Mai jos sunt câteva poze care arată cum s-a schimbat Jungkook pe parcursul acestor ani!

Imagini pentru jungkook 2015

Imagine similară

Imagine similară

Imagini pentru jungkook airport fashion 2016

Imagini pentru bts hot

Imagine similară

Ce ziceți de schimbarea lui Jungkook?

Pentru mine oricât de sexy ar dori să pară sau este, eu tot îl găsesc foarte adorabil și drăguț 🙂

15 gânduri despre “Atunci și Acum!

  1. Ok,iti propui sa ne omori cu articolele de genul,de abia astept si restul ce vor urma :)) Nu degeaba imi este bias,mereu alaturi la orice schimbare si proces de maturizare ❤ O parte din mine inca suspina cand se uita la pozele vechi si o apuca nostalgia :))

    Apreciat de 1 persoană

  2. Imi place mult articolul,abia ept sa vad cine e urmatoarea tinta:)))
    Oricat m-as uita la el sa vad acea parte matura si sexy nu o gasesc,mai degraba pare un biat care a mai crescut si a ramas cu acceas fata draguta si adorabila😊

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pentru mine a fost și va rămâne o bunăciune. Drgalasenia și inocenta încă îl caracterizeaza, dar de ceva timp s-au adăugat maturitatea, frumusețea masculina si, e super sexy tipul(așa îl văd eu). 😍😍

    Apreciază

  4. El urăște sa i se zică oppa indiferent cine ii zice 😂😂
    Cat despre schimbare, este vizibilă, s-a maturizat si este normal pentru ca la 15 ani ca băiat nici nu ești lovit de pubertate. Numai eu încă arat ca la 15 ani.

    Apreciază

  5. La mine e cea mai radicala schimbare. Jungkook s-a schimbat mult. Dar totuși se vede clar ca mai are drăgălășenia din anii precedenți și e destul, dar se vede ca s-a maturizat. La fata s-au schimbat multe. Am văzut pozele de când a debutat și avea fata ovala și nu mai zic ca tot (ochi, nas și buze) erau mici. Acum este schimbat și am observat ca toata partea faciala,mă axam pe ea, e transformata mult. Linia maxilarul, pe aia am observat-o acum un an, e de forma V și este evidențiată. Jungkook când vrea sa fie matur și sexy poate cu ușurință, și când vrea sa fie o scumpește de iepuraș(😂) tot la fel. El e schimbat radical fata de el la 15 ani, cu totul și nu doar cu fizicul. (Mă refer la voce)

    Apreciază

Lasă un răspuns

