Baekho din NU’EST a scris o scrisoare emoționantă pentru fanii săi


Pe 12 iulie, Baekho din NU’EST a publicat pe rețele de socializare o scrisoare scrisă de mână, special pentru fanii săi. Idolul a ținut să mulțumească fanilor care i-au fost alături, în momentele dificile prin care a trecut în ultima vreme. Membrul NU’EST a scris:

Bună, aici Baekho!

În primul rând, vreau să vă mulțumesc tuturor. Nu credeam că așa ceva mi se va întâmpla, din acest motiv, nu știam cum să reacționez.

Oamenii din jurul meu încearcă să mă pună pe picioare, mulți artiști și angajați ai agenției Pledis Entertainment au parcurs un drum lung până aici, pentru a-mi fi alături. Am recăpătat noi puteri doar datorită sprijinului vostru. Vă mulțumesc pentru compasiune.

Datorită vouă, am putut să-mi iau rămas bun de la tatăl meu și să-l conduc pe ultimul drum. Cred că ar fi foarte fericit dacă ar ști că există atât de mulți oameni care mă susțin. 

Am primit o mulțime de mesaje de încurajare de la fanii mei. Nici nu știu cum să vă răsplătesc pentru dragostea acordată. Vă mulțumesc foarte mult. Regret, fiindcă acestea sunt singurele cuvinte pe care vi le pot spune acum.

Foarte curând, ne vom întâlni din nou.

Recent, tatăl lui Baekho a murit. Mai multe detalii aveți aici.

cr: deerzone

Lasă un răspuns

