[Personal] Melodii favorite din prima jumătate a anului 2017, surprize, dezamăgiri și pronosticuri!


Imagine similară

Top 5 melodii favorite din 2017, surprize, dezamăgiri și pronosticuri, totul doar aici!

Au trecut deja primele 6 luni ale lui 2017 și m-am gândit că ar fi destul de interesant să fac un top al celor mai bune melodii, după părerea mea, din acest an. La drept vorbind, nu prea există ceva care să-mi placă cu adevărat, mai exact – sunt foarte puține. Spre deosebire de anul 2017, melodiile bune parcă le aud din ce în ce mai rar. Nu știu la voi cum stă treabă, dar eu încă sunt în așteptarea melodiei ”BOMBĂ” a acestui an.

În continuare, am pregătit un articol care include câteva clasamente, dar și pronosticuri pentru festivitățile de premiere de la sfârșitul anului.

! Vă anunț din start, articolul este destul de măricel și include părerea mea personală depre melodiile lansate în prima jumătate a acestui an. Perioada pe baza căreia am făcut acest articol este: 01 ianuarie – 30 iunie 2017.

***

Top 5 Melodii Favorite de la Trupe Masculine:

#5 ”Don’t Wanna Cry” – Seventeen

Cu fiecare revenire de la Seventeen mă conving din ce în ce mai mult de faptul că grupul, peste ceva timp, va ajunge la nivelul pe care îl au în prezent EXO și BTS. Devine din ce în ce mai puternic și fandomul trupei, dar și melodiile mult mai bune și mai molipsitoare. Versul ”Ulgo sipji anha” l-am memorat de la prima ascultare, deși melodia nu chiar îmi ajunsese la inimă. Apoi, la un moment dat, am început să îl fredonez în gând și nu puteam să îmi dau seama unde anume l-am auzit, până în momentul în care am mai ascultat o dată piesa de la Seventeen, întâmplător, iar reacția mea a fost: ”Ce? Nu pot să cred!”

#4 ”Sad Song” –  Sechs Kies

Nu mă consider fană a acestui grup, însă melodia ”Sad Song” am ascultat-o (prima dată) fiindcă mi-a plăcut foarte mult piesa Couple” și mă gândeam că trebuie să fie ceva interesnat. După câteva ascultări am îndrăgit-o, apoi am descărcat-o, și așa o mai ascult și acum. Chiar e foarte bună. O recomand!

#3 ”Spring Day” – BTS

”Spring Day” este o melodie care cu adevărat îmi place, mult mai mult decât Not Today, piesă lansată cam în aceeași perioadă. Este una dintre piesele mele preferate de la BTS. Am fost atât de impresionată de această lansare, încât am avut-o pe repeat câteva zile bune. Ador părțile lui Jimin și V, dar și versul lui Rap Monster în care spune ”Bogo sipda”. Acel ”Bogo sipda” parcă trece prin tine, foarte emoționant. Abia aștept lansarea unei noi melodii de acest fel!

#2 ”Cherry Bomb” – NCT 127

Și când mă gândeam că NCT 127 nu mai are nici o șansă în fața mea, grupul a dat lovitura cea mare. Când spun că nu avea nici o șansă, mă refer la faptul că nu credeam că o să-mi placă vreodată de acest grup. Ei bine, lucrurile au luat o cu totul altă întorsătură, atunci când a avut loc revenirea cu ”Cherry Bomb”. Piesa mi-a plăcut din prima, iar reacția mea în timp ce priveam pentru prima dată videoclipul, a fost: ”OMG, deci nu pot să cred! WoW!! Atât de bună!!! Doamne, ce mult îmi place …” 

#1 ”Really Really” – WINNER

Până la lansarea acestei melodii n-am fost fană WINNER, eram un mare iKONic, dar lucrurile s-au cam schimbat. Nu exista nici o melodie preferată de la acest grup și nici nu aveam prea mari așteptări, dar se pare că m-am înșelat! WINNER chiar este o trupă cu potențial, iar melodia ”Really Really”, pe care a lansat-o în luna aprilie a acestui an, demonstrează acest lucru. Ascult o dată melodia, apoi o mai ascult o dată, și tot așa câteva minute bune, și tot nu mă satur de ea. E ca un drog, la un moment dat devii dependant. O recomand pentru toată lumea! Refrenul e foarte bun, perfect pentru locul 1 din topul meu!!

***

Top 5 Melodii Favorite de la Trupe Feminine:

#5 AOA ”Excuse Me” 

Excuse me, dar trebuie să includ melodia în acest top, pentru că mi-a plăcut mult. Nu știu ce o să se întâmple cu AOA după plecarea lui ChoA din trupă, dar o melodie de acest fel aș mai vrea să aud, cu siguranță.

#4 ”I Wish” – Cosmic Girls

Deși videoclipurile de la Cosmic Girls sunt ciudate, melodiile sunt foarte bune. Mi-a plăcut și Secret, dar ”I Wish” e și mai bună. Vreau ca trupa să aibă mai multă popularitate, cel puțin de dragul melodiilor pe care le are. Cosmic Girls, fighting!

#3 ”Knock Knock” – TWICE

Recunosc, ”Knock Knock” este prima melodie de la TWICE care mi-a plăcut de la prima ascultare. Foarte bună piesă, iar coregrafia de la refren e adorabilă. În videoclip fetele sunt atât de frumoase, evident că au și pentru ce să fie atât de populare, iar partea cu J.Y Park e cireașa de pe tort. Totuși, am așteptat până în ultimul moment ca Somi să deschidă ușa aia, dar n-a fost așa. O voiam în TWICE.

#2 ”Lonely” – SISTAR

O melodie de rămas-bun de la SISTAR … păcat că și activitatea acestui grup a ajuns la final. Am plâns când am ascultat pentru prima dată melodia, părea atât de tristă, iar gândul că SISTAR nu mai există ca grup, mă întrista și mai mult.

#1 ”As if it’s your Last” – Black Pink

Păzea, Black Pink in your area! Îmi place foarte mult referenul și părțile lui Rose. Cred că anume acestea au salvat melodia. Într-adevăr, e o piesă de vară, care te face să te simți bine și să te bucuri din plin de acest sezon. Se pare că melodia a pe gustul a multă lume, iar vizualizările de pe YouTube dovedesc acest lucru. Din păcate, Black Pink încă nu are un fandom puternic, care să o ajute să câștige la show-uri muzicale, însă sunt sigură că peste ceva timp lucurile se vor schimba, iar Black Pink își va primi răsplata bine meritată. Nu știu voi, dar eu încă ascult cu mare drag Playing With Fire și am mari așteptări de la acest grup.

***

Top 3 Melodii Preferate de la Artiști Solo:

#3 IU – ”Palette”

I like it! O melodie superbă, de fapt, cum era de așteptat de la IU. M-a surprins faptul că G-Dragon a luat parte la înregsitrarea piesei, nici prin cap nu mi-a fi trecut așa ceva. A fost o adevărată surpriză. Legat de comeback, credeam că nu va avea succes după scandalul din 2015, dar se pare că coreenii au trecut cu vederea. Mai rar așa ceva!

#2 Taeyeon – ”Fine”

Taeyeon este unul dintre puținii artiști de la SM Entertainment, muzica căreia poți avea mereu încredere. Are o voce fenomenală, demnă de a fi numită una dintre cele mai bune voci din k-pop, iar albumul pe care l-a lansat este foarte genial. TOATE melodiile sunt bune. Puteți să intrați aici și să le ascultați, sigur nu veți avea de pierdut.

#1 G-Dragon – ”Untitled, 2014

Atât de semntimentală piesa și în același timp, atât de tristă. În timp ce o ascult, parcă am impresia că GD îmi vorbește despre greutățile lui, iar momentul în care spune ”Jebal” sună la fel de parcă ar cere ajutor. Cu siguranță, este o melodie care exprimă adevăratele emoții și gânduri ale unei persoane, fapt ce este apreciat de foarte mulți oameni, iar premiile pe care le-a câștigat la show-uri, în ciuda faptului că nu a fost promovată piesă, demosntrează acest lucru.

***

Marile mele surprize din 2017:

La categoria ”surprize” voi vorbi despre artiștii care au reușit să mă surprindă prin ceva anume.

#5 KARD

KARD este un grup foarte popular printre k-pop-erii internaționali, melodiile sunt bune și destul de interesant. Nu m-am așteptat să primească atât de multe critici pozitive, mă gândeam că va fi urât, fiindcă vine de la DPS Media. Cu siguranță va avea succes, mai ales din cauza că e un grup mixt și atrage și mai multă atenție.

#4 Apariția trupei BTS la premiile Billboard

Cine s-ar fi gândit vreodată că BTS a putea fi primul grup k-pop care va participa la Billboard Music Awards? Sau că va bate atât de multe recorduri? Sau că va vinde sute de mii de examplare, într-o perioadă scurtă de timp? Sau fandomul său, ARMY, care ”distruge” orice îi iese în cale: ”A blocat pentru prima dată în istorie topul Melon, a blocat secțiunea comentarii de la videoclipul pentru ”Spring Day” și a adunat 1 milion de comentarii în doar 24 de ore; a blocat contul de Instagram al grupului, atunci când acesta abia și l-a făcut, a blocat site-ul Hanteo cu numărul prea mare de precomenzi și, etc, etc. Atât de multe lucruri surprinzătoare legate de această trupă ”nugu”, care parcă a apărut ca ciupearca după ploaie. 2016 chiar a fost un an rodnic pentru BTS, iar începutul lui 2017 se pare că îl urmează. Foarte impresionată!!

#3 Debutul lui Suzy

La imaginea pe care o are Suzy, chiar așteptam ca comeback-ul ei să fie unul pe cinste, dar a fost tocmai invers. Și se pare că nu doar eu sunt de aceeași părere, dar și mulți alți internauți. Piesa nu e prea impresionantă, iar videoclipul și coregrafia la fel. Pare că a fost un debut solo făcut mai mult în grabă, decât unul foarte muncit. Și ce premii a câștigat Suzy? Unul și atât?

#2 NCT Dream și primul său comeback

Membrii din NCT Dream sunt foarte drăgălași, iar melodia My First and Last e atât de adorabilă, probabil din cauza vocilor lor de copii. Și coregrafia? Foarte bună. Urăsc melodia lor de debut. La un moment dat începusem să cred ca nu mai au nici o șansă de supraviețuire, dar la final, din toate cele 3 sub-unituri de la NCT, ei au luat primii un trofeu. Felicitări, dragilor!! Noona e atât de mândră de voi. 🙂

#1 CLC și noul său concept

Urmăresc trupa încă de la debut și până la comeback-ul din ianuarie, eram obișnuită cu melodiile lor drăgălașe, iar în momentul în care și-au schimbat conceptul, am devenit și mai interesată de CLC. Faptul că se deosebește de celelate trupe feminine, o face să fie mai specială, să fie cu un pas înainte. Recunosc, nu prea mi-a plăcut piesa Hobgoblin, fiindcă nu e în stilul meu, dar e acceptabilă. Din câte am observat, fanilor internaționali le-a plăcut foarte mult, iar asta deja e bine. Aștept cu nerăbdare următorul comeback.

***

Marile mele dezamăgiri din acest an:

Dacă tot am vorbit despre marile surprize ale acestui an, atunci ar fi corect să va spun și despre dezamăgiri. DA, din păcate există și așa ceva.

#6 G-Friend – Fingertip

Susțin trupa G-Friend încă de la debut și sunt de acord cu faptul că conceptul ”cute” li se potrivește cel mai bine, chiar dacă e unul dintre conceptele pe care nu prea le iubesc. E ok faptul că a încercat ceva nou, dar mie nu mi-a plăcut. Probabil, cea mai mare problemă e în melodie. Voiam ceva mai mult. Totuși, aștept următoarea revenire, poate va fi mult mai bine.

#5 TWICESignal

”Signal” – una dintre cele mai proaste melodii ale anului 2017, părerea mea. Dacă piesa Knock Knock o am la favorite, asta cu siguranță nu o pot asculta, deși … refrenul pare un pic bunicel. Totuși, la nivelul pe care îl are TWICE, asta chiar e foarte rău. Îmi plac piesele de la TWICE, îți ridică buna dispoziție, și probabil din acest motiv am avut așteptări prea mari. Încă ceva, ajunge cu atâta coregrafie pentru copii, vreau ceva mai matur!

#4 Red Velvet – Rookie

Cred că agenția e cel mai mare dușman al acestei trupe. Nici melodii bune (în ultima vreme) și nici ținute care să te impresioneze. Ce pierdere. Fetele astea sunt atât de frumoase, SM Entertainment ar putea câștiga mul mai mult de pe urma lor. De ”Rookie” ce să mai zic? Mai drăguț clipul decât melodia, cu părere de rău. Mi-e dor de acele vremuri când Red Velvet promova cu Ice Cream Cake” sau Dumb Dumb, parcă totul era mult mai frumos. (p.s. Ultima melodie e bunicică, dar clipul e tare nașpa).

#3 Block B – Yesterday

Cu siguranță nu e ceea ce am așteptat de la Block B. Nici nu știu dacă am ascultat melodia până la sfârșit. Și mă tot întreb: ”Unde au rămas melodiile gen: ”Her” sau ”Very Good”? Poate data viitoare, acest comeback nu m-a impresionat deloc. Aproape că am și uitat că Block B a avut o revenire în acest an. 😀

#2 iKON – Bling Bling” și ”B-Day

Mda, am ajuns și la una dintre cele mai mari dezamăgiri din acest top – iKON. Nu mă judecați, chiar nu-mi place. Melodiile sunt … proaste. Îmi pare atât de rău pentru acești băieți. Și îmi plăcea atât de mult de ei 😦 YG a crezut că melodiile de la ei vor fi hit, dar s-a înșelat. Off, și când îmi amintesc cum Mino spunea că Yang Hyun Suk se lăuda peste tot cu melodiile de la iKON, serios, îmi vine să râd. Cred că YG ar trebui să facă ceva în legătură cu ei, altfel … va fi eșec total chiar dacă au luat ”Rookie of The Year 2015”.

#1 Destrămarea trupei SISTAR

Cea mai mare dezamăgire a mea din prima jumătate a lui 2017, este binențeles – Destrămarea trupei SISTAR. Doamne, ce pierdere a avut industria muzicii k-pop. SISTAR era una dintre cele mai bune trupe feminine, iar melodiile ei cu siguranță ajungeau la inimile multor internauți. Îmi pare atât de rău, era una dintre trupele mele favorite … Acum cine va mai lansa hituri de vară? 😦

***

Pronosticuri pentru festivitățile de premiere de la sfârșitul acestui an:

M-am gândit că ar fi destul de interesant să vă spus în câteva cuvinte bune ce cred despre festivitățile de premiere de la sfârșit de an, și care cam ar fi posibilii învingători la anumite categorii. Ei bine, cele mai mari șanse de câștig le au trupele faimoase, trupele mai puțin cunoscute nici să nu viseze la așa ceva, oricum n-au șanse.

S-o luăm pe rând. ”Trupa Rookie a Anului”! Există vreun grup feminin sau masculin care v-a impresionat în acest an și care ar merita să primească un premiu? … Pe mine? Cam nu prea! Însă dacă ar fi să menționez pe cineva, atunci aceasta ar fi PRISTIN. Sunt sigură 100% că acest grup va fi desemnat ”Cea Mai Bună Trupă Rookie Feminină”, fiindcă la moment nu are nici un rival, iar la băieți? Nu-mi amintesc nici o trupă nouă de băieți, care să fi lansat ceva wow, până acum. Însă de un lucru sunt sigură, premiul va merge către Wanna One și asta o știu toți deja. Și nu m-aș mira dacă trupa va lua și premiul ”Artistul Anului” – la câtă popularitate are acum, când nici măcar nu a debutat, totul ar fi foarte posibil.

”Colaboararea Anului” – IU și G-Dragon. Combinația asta e prea bună, ea fiind cea mai bună artistă solo, el cel mai bun artist. În plus, melodia Palette a ucis topurile muzicale câteva zile la rând.

”Videoclipul Anului” – Nimic impresionat, poate doar cel de la GOT7, pentru piesa Never Ever”. Voi aveți ceva propuneri?

”Cel Mai Bun Rapper” – merge la Zico din Block B, n-am ce comenta aici, totul este atât de evident.

”Cel Mai Bun Artist Masculin” – Mai e cineva cu excepția lui G-Dragon, care să merite acest titlu? Probabil, Taeyang, care încă nu a avut o revenire, dar o va avea curând. Acești doi artiști sunt candidații principali care aspiră la acest titlu. Să nu uităm că cei doi membri Big Bang sunt singurii idoli k-pop, care au câștigat Daesang-uri, și care e posibil să câștige ceva și în acest an, ce anume nu știu, dar vom vedea la finele lui 2017.

”Cea Mai Bună Artistă Feminină” – Taeyon și IU sunt favorite la această categorie, iar cele mai mari șanse de câștig le are IU. Comeback-ul ei din luna aprilie a fost unul destul de bun. Artista a pus stâpânire pe topurile muzicale cu noile ei melodii, demonstrând că totul este posibil, în ciuda faptului că a avut o absență de mai bine de un an.

”Cea Mai Bună Trupă Feminină” – Lupta se va da între trupele TWICE și Girls Generation. La moment, TWICE este în avantaj, însă dacă comeback-ul de la SNSD va satisface așteptările tuturor, premiul va merge la acest grup. TWICE a avut de suferit de pe urma ultimului comeback, nu mult, dar totuși ia știrbit un pic din imagine.

”Melodia Anului” – După părerea mea, încă nu există o piesă care să merite pe deplin acest titlu. Nu zic că nu există melodii bune, care au fost lansare în acest an, însă nu a fost lansată acea piesă care să surprindă pe toți, așa cum a fost Cheer Up de la TWICE în 2016 sau Bang Bang Bang de la Big Bang în 2015. Totuși, dacă at fi să meționez câteva piese, care după părerea mea ar merita acest premiu, atunci acestea ar fi: Really Really de la WINNER, Untitled, 2014 de la G-Dragon și Palette de la IU. Aceste melodii chiar au înregistrat rezultate bune atât în clasamentele muzicale, cât și în alte topuri.

”Albumul Anului” – Indiferent de orice, bătălia cea mare se dă între trupele EXO și BTS. La moment, BTS are toate șansele să câștige, însă să nu uităm că comeback-ul de la EXO va avea loc pe 18 iulie și multe, foarte multe se pot schimba. Da, sunt de acord, ați putea spune că și BTS mai pregătesc o revenire în luna august, însă cu siguranță EXO va lansa versiunea reîmpachetată a noului album, undeva prin toamnă, și situația devine și mai neclară. Vorba aia, ajungem și vedem!

”Artistul Anului” – Artiști pe care i-aș nominaliza aici: BTS, EXO, G-Dragon și Wanna One. BTS și EXO sunt 2 super mari puteri. După părerea mea, sunt trupele de băieți ale momentului. G-Dragon reprezintă Big Bang, care de asemenea, este o trupă puternică, în ciuda faptului că se află în hiatus. Iar Wanna One, așa cum am spus mai sus, chiar dacă e un grup rookie, are o popularitate foarte mare în Coreea, și ar putea face istorie în k-pop.

Cam atât am avut de spus, aștept și părerile voastre! Mulțumesc pentru atenția acordată. 🙂

Pentru cei interesați, am aici topul melodiilor favorite din 2016.

8 gânduri despre “[Personal] Melodii favorite din prima jumătate a anului 2017, surprize, dezamăgiri și pronosticuri!

  1. Ştiu că Wanna One are multă popularitate în Coreea, dar, dar poate după lansarea unei melodii totul se va schimba, poate nu e pr placul publicului, oricum 90% din persoane se uită la frumuseţea lor (au voce) deci da, şi eu iubesc toate melodiile de la Taeyeon am remarcat-o după vocea ei când presta.
    Pentru mine chit că EXO sau BTS vor lua un premiu mare, eu mă voi bucura pentru ambele, sunt două trupe care merită.
    Niciodată nu mi s-a părut corect faptul că Twice sunt aşa apreciate, doar pentru că sunt frumoase, rlly ,de ce nu apreciază talentul, sper ca anul ăsta orice alt grup de fete să ia acel premiu pe care, sa zicem „Twice „il vor lua

    Apreciat de 1 persoană

  2. Cherry Bomb pe 2. ❤ Ce fain.
    Untitled 2014 e genială. O iubesc și nici nu sunt mare fană G-Dragon.
    Și credeam că sunt singura căreia îi e dor de Ice Cream Cake și Dumb Dumb. Sunt niște melodii așa bune. ❤

    Apreciază

  3. Prima data cand am ascultat Rookie de la Red Velvet imi venea sa turbez,mi se parea o melodie super enervanta dar am ascultat-o de mai multe ori si acum sunt obsedata de ea 😍😍😍

    Apreciază

  4. Sincera sa fiu, Bling Bling si B-Day mi se par cele mai bune melodii de la iKON si chiar sper sa mai revina cu ceva de acest gen, dar daca tie nu iti place, nu ar trebui sa le mai asculti. Asta e doar parea mea

    Apreciază

  5. Mie bling bling si b-day mi se par geniale. aproape cele mai bune melodii pe care le ascult
    totusi aici nu prea cred ca trebuie locul 2 , pentru ca este parerea fiecaruia.
    mie personal mi se pare gresit ca ai spus melodii la dezamagiri. pentru ca este fix parerea ta. dar altii au alte pareri. si nu prea cred ca se simt bine in privinta aceasta… si chiar ma supara. nu mi se pare corect

    Apreciază

Lasă un răspuns

