NU’EST lansează a doua versiune pentru „Hello”


https://kpople.com/wp-content/uploads/nuest-hello-2017-ver.jpg

După Pledis Entertainment au anunțat că va exista și o a doua versiune pentru „Hello”, NU’EST au încărcat piesa pe canalul lor oficial de Youtube.

Clipul a fost încărcat special pentru a le mulțumi fanilor care i-au susținut șase ani, L.O.ㅅ.E. „Hello” este cântată într-o variantă acustică de băieți. Putem observa cât de mult s-au maturizat vocile lor, astfel încât le putem aprecia abilitățile lor vocale.

NU’EST au câștigat multă popularitate în urma programului de supraviețuire Produce 101, iar membrul Minhyun chiar a ajuns în top 11 și va putea debuta împreună cu Wanna One pentru o perioadă limitată de timp.

2 gânduri despre “NU’EST lansează a doua versiune pentru „Hello”

  1. I-am susținut și o sa îi susțin mereu. Pe de o parte, îmi parea rău că au ajuns din nou stagiari când au fost la Produce 101 și pe de alta parte mă bucur ca a descoperit lumea, cei drept cam târziu, trupa Nu’est. Ceea ce fac ei și ce au făcut trebuie recunoscut.

    Și în primul rand: EI ȘTIU DE NOI, DE NOI ROMANII.

    I-am descoperit după doi ani de debut și de atunci i-am admirat foarte mult. Și am fost extrem de fericit ca știu de noi. Deci avem posibilitatea mai mare sa vina la noi decât ,cei drept, alte trupe de top. Ei sunt în ascensiune și cred în ei. Fighting Nu’est!

    Apreciază

Lasă un răspuns

