UEE își cere scuze pentru că a negat relația cu Kangnam


https://i0.wp.com/cdn.koreaboo.com/wp-content/uploads/2017/07/uee-kangnam-dating-1.jpg

UEE și-a cerut scuze după ce a confirmat relația cu Kangnam, deși inițial agenția le negase.

Scriu asta după ce am fost surprinsă de știrile care spun că sunt într-o relație cu Kangnam de 3 luni.

Vreau să-mi cer scuze din nou.

Noi doar am început să ne vedem, iar ca să fiu clară, scriu această postare pentru că sunt speriată că știrile despre relația noastră ar putea să îl afecteze (pe Kangnam) sau echipa dramei. Îmi pare rău că am decis fără să mă gândesc cum trebuie ㅠㅠ

Avem șansa de a ne confirma și mai mult sentimentele și vom continua această relație fericiți,,^^

Vă rog, acordați-ne sprijinul vostru~!!

Vă mulțumesc și îmi cer scuze încă odată!!

  • UEE

UEE a scris inițial un post pe Instagram, care a declarat că cei doi nu sunt împreună, iar ea le va spune fanilor dacă ar fi. Acest lucru, însă, a fost ulterior modificat după ce declarațiile care confirmă relația lor au fost lansate.

sursă

Lasă un răspuns

