Bella din ELRIS își cere scuze pentru că l-a imitat pe Lai Guan Lin din Wanna One


https://0.soompi.io/wp-content/uploads/2017/07/17021748/ELRIS-Bella-Lai-Guan-Lin.jpg

Bella din grupul rookie ELRIS scrie o scrisoare prin care își cere scuze pentru că l-a imitat pe Lai Guan Lin din Wanna One într-un mod nepoliticos.

Pe 16 iulie, fetele din ELRIS au participat la ‘Hongki’s Kiss the Radio‘. Membra Bella l-a imitat într-un mod nepoliticos pe Lai Guan Lin în timpul unei discuții despre cel de-al doilea sezon din ‘Produce 101‘. Ea a început: „Vocea lui mi-a rămas în minte și am încercat să o repet ca o glumă. El e Lai Guan Lin. Asta este o imitare.

Apoi a imitat modul în care Lai Guan Lin vorbește coreeană.

Mulți internauți au găsit gestul Bellei unul ofensiv și au cerut scuze de la aceasta.

Ca răspuns, Bella a postat o scrisoare scrisă de mână: „Îmi cer scuze tuturor celor care au fost răniți de imitarea mea insensibilă a membrului Lai Guan Lin din Wanna One. Nu am nicio intenție în a găsi scuze gesturilor mele imature din timpul emisiunii radio și reflectez profund asupra a ceea ce am făcut.

Ea a adăugat: „Nu am intenționat să râd de străini prin imitarea lui Lai Guan Lin. Îmi cer încă odată scuze pentru că i-am rănit pe fanii Wanna One și pe ai lui Lai Guan Lin cu acțiunile mele.

https://i2.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/07/content/elris,wanna-one_1500309952_dfd.jpg

sursă

Un gând despre “Bella din ELRIS își cere scuze pentru că l-a imitat pe Lai Guan Lin din Wanna One

Lasă un răspuns

