EXO revine cu melodia ‘Ko Ko Bop’!


EXO lansează videoclipul celei mai noi piese!

Celebra trupă de la compania SM Entertainment revine cu cel de-al 4-lea album întreg – ‘The War‘. Ko Ko Bop este melodia de titlul și este un cântec reggae pop. Conceptul ales pentru acest comeback este unul tropical, vesel, dar și colorat.

Melodia este ritmată și se potrivește perfect cu zilele de vară. În videoclip, îi putem vedea pe toți membrii EXO cum dansează și chiar dacă coregrafia este complică, idolii execută mișcările de dans foarte bine și sunt în sincron. Vocile vocaliștilor combinate cu bass-ul te vor face să vrei să uiți de toate și să vrei să te distrezi și să dansezi.

Mai jos aveți clipurile piesei ‘Ko Ko Bap’!

Versiunea în coreeană

Versiunea în chineză

Ce părere aveți?

37 de gânduri despre “EXO revine cu melodia ‘Ko Ko Bop’!

  1. Nici macar nu mi gasesc cuvinte de lauda pentru ei
    Primul meu comeback ca Exo-L , sunt mandra de ei si mandra ca-s Exo-L si cu siguranta voi ramane pana la sfarsit . Ii ador , melodia , coregrafia , totul e genial .

    Apreciat de 1 persoană

  2. Baietii au inblanzit vara cu aceasta melodie si MV, e asa relaxanta, pot spune chiar racoritoare. Imi place mult cum suna melodia si MV…n-am cuvinte ❤ Exact cum ma asteptam din partea lor 🙂

    Apreciază

      • Sunt army, nu doar army, dar nu cred ca toți army ar da dislike. Oricum mie îmi place melodia. O sa îmi ia ceva sa o înțeleg deoarece nu am ascultat genul acesta. Mulți army pe care îi cunosc sunt și exo-l sau asculta pur și simplu exo. Eu nu vreau sa jignesc niciunde fan al niciunei trupe. Toate trupele kpop sunt bune.

        Apreciază

        • Nu-i adevarat! Eu sunt army, dar nu pot nega faptul ca EXO sunt foarte buni si ca ii ador. Nu am dat si no sa dau niciodata dislike la un comentariu chiar daca nu-mi place ca il jicneste pe „X” sau se leaga de „Y”, pur si simplu il citesc si trec mai departe. In plus, nu cred ca acest site este citit si urmarit doar de ARMY si EXO-L, sunt multe trupe k-pop iubite, apreciate si sustinute…

          Apreciază

  3. Cei care au dat dislike sigur sunt army😂😂 Sa dea până le doare capul, nu pot să dea dovadă decât imaturitate. Pe mine nu mă interesează dacă am multe dislike-uri la comentarii, dar era și de așteptat din partea lor. Eu le sfătuiesc că în loc să-și bată capul pe articolul acesta, mai bine ar deschide o carte. Din cate am văzut eu unele habar n-au să scrie în limba română.

    Apreciază

    • Respect!
      Sunt si Army si Exo-l in egala masura, dar sunt Baby pana la moarte, deci nu iubesc o trupa mai mult cat pe cealalta. Tin mai mult la BAP, aici nu are nimeni ce sa imi faca!
      P.S.Mi-a placut ultima parte😂😂

      Apreciază

  4. Încetaţi să-i tot acuzaţi pe army’s, army’s nu zic că Exo-l dă dislike la comm-uri legate de BTS, deci, mai sunt şi alte fandomuri, judecaţi înainte să ziceţi

    Apreciază

    • Crede-ma, eu, cel putin, scriu ceva dupa ce m-am gandit. De ce inocentii/sfintii de army’s nu spun ca EXO-l dau dislike? — Pentru ce nu dam. Dar de acum inainte la fiecare comentariu de la un articol de la BTS o sa dau Rate Down, putin probabil sa fac si hate, asta in cazul in care nu ma pot abtine

      Apreciază

        • De ce dai hate orice comentariu legat de bts. Ai ceva cu ei. Da, nu zic ca numai army dau dislike. Mai bine ne vedem fiecare de treaba lui și trupa/trupele lui. Eu apreciez muzica care e buna mie. Și doar army au dat. Oricum și Exo și BTS sunt premiate mondial. Și cred ca o sa ajungă și anul viitor la BBMAS alături de BTS. Și oricum dacă idoli sunt prieteni de ce nu ne-am înțelege măcar.

          Apreciază

          • Faptul ca BTS au reusit sa ajunga e o realizare mare pentru muzica k-pop . Eu ca Exo-L am toata increderea si speranta ca vor ajunge pentru ca isi merita locul acolo , alaturi sau nu de BTS ^^

            Apreciază

  5. Fix pe notificarea de la SM :))) Un comeback care m-a surprins prin dans,melodie,etc.Cat despre cearta cu dislike-urile nst ce sa zic, eu ascult ambele trupe . Pace

    Apreciază

  6. Eu nu cred că au fost army, hai să nu dăm dislike la fiecare comentariu frumos despre BTS ,că își merită laudele. Sunt multe trupe şi multi oamenii care poate nu le place exo sau poate nu le place melodia. După mine este cam slăbuţă melodia, dar şi interesantă. Mă aşteptam la mai mult din partea lor. Fără supărare. Nu mai spuneţi din orice că army sunt de vină. Adv. dacă idoli se inteleg de ce nu ne înţelegem și noi. Oricum ştiu că nu se va întâmpla asta eu zic să terminaţi şi să nu mai dati vina pe army.

    Apreciază

  7. Si acum vin eu care sunt EXO-l si zic că melodia asta m-a dezamagit, fanii care apreciază acest mv doar pentru cum arata ei, sunt nişte fani care nu apreciaza talentul, oricum ii voi sustine pe baieti orice ar fi dar nu pot sa zic ca melodia e Wow doar pentru a satisface fandomul, si astept hate, bcs EXO-l vor face asta la parearea mea.

    Apreciat de 1 persoană

    • Sincer, eu ma asteptam sa fie o melodie gen cu putin rock cum a fost Monster, dar imi place si varianta asta. Si sa-ti spun sincer mie nu-mi place cum arata ei. Nu-mi place aproape deloc. Baekhyun cu parul acela, Sehun si Chanyeol cu lentilele alea de contact cu care nu arata bine, Kai tot la fel cu parul… Dar imi place melodia in sine

      Apreciază

      • Exact, nu-mi place că Baek şi-a lăsat acele plete nici noua „coafură „a lui Kai nu’l scoate aşa mult în evidenţă, şi prea mult machiaj la unii din ei… Suho şi Kyungsoo mi se par ce’i mai Ok,cât despre melodie îmi susţin ceea ce am zis nu e Wow dansul până la urmă e unul simplu nu e ceea ce mă aşteptam din partea lor, cât despre album, e genial, până acum nu mă dădeam în vânt după melodiile din albumele lor, dar ăsta e imposibil să nu’l asculţi

        Apreciază

Lasă un răspuns

