EXO revine de fiecare dată cu un nou gen de muzică?


Imagini pentru Exo

EXO și-a făcut revenirea pe 18 iulie cu Ko Ko Bop. Noua piesă face parte de pe cel de-al patrulea album întreg – ‘The War’– și este o melodie reggae pop. Conceptul este tropical și se potrivește foarte bine cu zilele călduroase de vară.

Pann: Wow, EXO revine cu un nou gen de muzică de fiecare dată

1) [+178, -7] Cântecul lor este foarte atrăgător ㅋㅋㅋㅋ Vorbesc serios ㅋㅋ Prima dată, nu mi-a plăcut, dar tot continui să mă gândesc la elㅋㅋㅋㅋ Este la fel ca Rookie de la Red Velvet ㅋㅋㅋㅋ Este ceva specific celor de la SM?

2) [+148, -6] Vă mulțumescㅋㅋㅋㅋ Sunt foarte fericită, pentru că sunt mulți non-fani cărora le place acest album.

3) [+144, -7] De asta fandomul lor este atât de puternicㅋㅋㅋㅋ Ei niciodată nu se întorc cu ceva previzibil.

4) [+32, -0] Membrii EXO sunt grozavi, ei reușesc să aibă succes chiar dacă revin de fiecare dată cu un stil nou și foarte diferit față de cele anterioare.

5) [+31, -0] Am fost îngrijorat când au zis că vor încerca stilul reggae, dar cum era de așteptat, ei sunt EXO ㅋㅋㅋㅋ Sunt foarte fericit.

6) [+22, -1] Îmi amintesc că întrebam ce concept o să aibă EXO ㅋㅋㅋㅋ De obicei, fiecare star are propriul stil. Artiștii ca IU, BTS și TWICE, poți să spui imediat care este genul lor de muzică, dar nu am putut niciodată să-mi dau seama care este la EXO, chiar dacă le sunt fan ㅋㅋㅋㅋ Am mai întrebat și pe alții care este genul lor, dar se pare că ei că nu au unul ㅋㅋㅋ Ca un fan, mă bucur mult că încearcă o varietate de stiluri și genuri ㅋㅋㅋ Melodia este foarte bună. Sper ca piesa ‘Ko Ko Bop’ să aibă succes!
7) [+22, -0] Acest album este apreciat și plăcut atât de fanii EXO-L, cât și de membrii EXO, dar sunt foarte fericită că multora non-fani le place. Vă mulțumesc! ❤
8) [+21, -0] Nu sunt un fan ㅋㅋ La început, muzica lor este tipică pentru o trupă de băieți care erau drăguți, dar acum muzica lor devine mai bună, matură. Se vede că au căpătat multă experiență și că au muncit ㅋㅋ EXO are un stil unic.
Sursa: kpopkfans
3 gânduri despre “EXO revine de fiecare dată cu un nou gen de muzică?

  1. Cred că asta e cea mai bună parte la EXO. Mereu vin cu stiluri și concepte diferite. Mereu încearcă să aducă ceva nou. Nu poți să zici că melodiile lor seamănă una cu alta. Ko Ko Bop nu seamănă cu Monster, Call Me Baby nu seamănă cu Overdose și așa mai departe.
    Spre exemplu la Twice mai toate melodiile seamănă puțin, singura melodie mai diferită a fost Signal. Chiar dacă au fost destul de multe persoane cărora nu le-a plăcut Signal, eu am apreciat super mult schimbarea și faptul că au încercat ceva cât de cât diferit.
    Și mă bucur foarte mult că Ko Ko Bop a prins așa bine și multor non-fani le place melodia.

    Apreciază

Lasă un răspuns

