Prestația live a trupei TWICE șochează publicul


Imagini pentru twice

Recent, un articol publicat pe comunitatea online Pann despre una din prestațiile live ale trupei TWICE, a atras atenția internauților coreeni. Autorul a inclus în articolul său videoul cu prestația celebrei trupe, dar și câteva comentarii de pe Youtube.

Traducerea completă a articolului o aveți mai jos:

Articol: ”Prestația live a trupei TWICE cu melodia ”Knock Knock” e șocantă!

Comentariile lăsate de către unii intenauți la secțiunea comentarii de pe Youtube.

”Nu pot să ascult așa ceva.”

”Cred că e adevărat, TWICE este una dintre trupele cele mai puțin talentate din industrie.”

”A trebuit să pun pauză atunci când am auzit cum cântă „Knock knock knock”… Șocant.”

”…..? Ce e asta? Credeam că cântă un grup de preșcolari ㅋㅋㅋㅋ”

”Wow … atât de rău … e chiar foarte rău”

”Ce frumos din partea lor … au recunoscut că este prima dată când cântă live ㅋㅋㅋ”

Prestația cu pricină o aveți mai jos!

Ce spun internauții coreeni despre această prestație?

[+121, -2] Oare fanii trupei Twice, după ce aud astfel de lucruri, mai cred că ele sunt talentate? Sunt de acord că membrele din străinătate sunt frumoase (deși oamenii fie urăsc, fie iubesc membrele visual din Coreea), dar nici nu știu ce să spun legat de abilitățile lor … Jihyo n-ar fi devenit niciodată vocalista principală a unei alte trupe de fete, și, îmi cer scuze, dar în trupele feminine există multe fete care pot să danseze la fel de bine precum Momo … Prestația lor la emisiunea ”Yu Huiyeol’s Sketchbook” a fost groaznică.

[+115, -2] La drep vorbind, am văzut o mulțime de momente în care Jihyo arată nesigură pe scenă, din cauza că trebuie să suporte o povară mai mare decât cea pe care e în stare să o suporte. Jeongyeon e bună, dar are puține părți. Ar trebui să primească mai multe versuri, iar restul membrelor trebuie să se antreneze mai mult.

[+103, -5] Presupuneam că haterii au adus cu ei toate comentariile negative de pe Youtube, dar am asultat puțin și am ajuns la aceeași concluzie, fără talen, groaznic … sunt șocată … unde au cântat asta?? Chiar sunt Twice? 

[+54, -1] Atacul dovezilor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ de parcă pianistul încearcă să țină ritmul cu un grup de copii ㅋ Membrele cântă fie prea repede, fie prea lent, fiindcă nu pot prinde ritmul ㅋㅋㅋㅋ

[+47, -1] Eu chiar nu înțeleg, cum poate JYP să fie atât de exigent la ”K-pop Star”, iar Twice – e un devărat haos … Foarte rău.

[+39, -0] JYP este foarte pretențios la ”K-Pop Star”, dar nu și cu artiștii săi.

[+33, -0] Ceea ce e și mai șocant e faptul că membrele au fost alese printr-un program de supraviețuire ㅋㅋㅋㅋㅋ

[+28, -0] Ceea ce au spus la finalul prestației e amuzant ㅋㅋㅋㅋㅋ ”A ieșit foarte bine” ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ce a ieșit bine? Credeți că suntem proști ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

[+26, -1] Puțin îmi pasă de talentele lor, vocile lor în timpul prestațiilor live sună la fel ca vocile idolilor japonezi … Cu excepția lui Sana și Momo, vocile restul membrelor nu sună ca vocile a unor copii atunci când merg la show-uri de divertisment …

[+25, -0] J.Y Park  spune mereu că vocea ta trebuie să sune la fel, atunci când vorbești și atunci când cânți. Deci, cum se face că membrele TWICE vorbesc ca niște persoane mature, dar cântă ca niște copii?

[+21, -0] Nici nu e nevoie pentru a ale asculta prestațiile live ca să îți dai seama că sunt fără talent. Cu excepția lui Jihyo și Jeongyeon, toate sunt groaznice.

[+19, -0] Sună la fel ca un grup de preșcolari.

Ce credeți?

cr: k-pop stock

26 de gânduri despre “Prestația live a trupei TWICE șochează publicul

  1. Au cântat acceptabil, nici teribil încât sa nu atingă vreo nota, dar nici de laudat, gen sa te capteze și sa iti rămână toată ziua in minte 🤔 Dar sunt o grămada de prestații pe care le au demne de tot rasul ☹️ Aiurea e ca sunt puse in linie cu grupuri feminine cu adevărat talentate ( red velvet sau black Pink ….. chiar și GF)

    Apreciat de 1 persoană

  2. Sunt socati de prestatia live, spun ca n-au voce si nici talent, dar, totusi sunt printre cele mai populare trupe. Ciudat! Ceva aici nu se leaga si asa va ramane, pentru ca, nici coreeni nu stiu ce vor, cand e alba cand e neagra. Eu una nu-i mai inteleg si nici nu mai incerc…eu cu parerea mea si ei cu parerile lor, si gata.

    Apreciat de 1 persoană

  3. A apus vremea cantecelor de copilași in industria k-pop acum se vor fete cu atitudine si nu doar o fata armonioasă, Blackpink a făcut mai multe in mai putin de un an decât a făcut Twice de la debut. Puține fete si bune , nu multe si de umplutura

    Apreciat de 1 persoană

  4. Bine „nu suna rau”?? Sunt groaznice!! Am evitat sa le critic fiindca imi place carizma lor la show-uri dar in acest moment ma intreb de ce jyp nu le ofera un vocal coach, popularitatea nu e vesnica, tineretea nu e vesnica si nici frumusetea,v-or trece anii si conceptele gen scolarita sau cheerlider nu v-or mai functiona. Nu pot sa cred ca ele sunt de la aceeasi agentie cu trupe ca WG, Miss a si 2Pm. Daca am ofensat fanii cer scuze, imi plac dar au nevoie sa munceasca din greu, am impresia ca ele doar se joaca de-a „cintaretele”.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Bine „nu suna rau”?? Sunt groaznice!! Am evitat sa le critic fiindca imi place carizma lor la show-uri dar in acest moment ma intreb de ce jyp nu le ofera un vocal coach, popularitatea nu e vesnica, tineretea nu e vesnica si nici frumusetea,v-or trece anii si conceptele gen scolarita sau cheerlider nu v-or mai functiona. Nu pot sa cred ca ele sunt de la aceeasi agentie cu trupe ca WG, Miss a si 2Pm. Daca am ofensat fanii cer scuze, imi plac dar au nevoie sa munceasca din greu, am impresia ca ele doar se joaca de-a „cintaretele”. O

    Apreciază

Lasă un răspuns

