Foștii concurenți “Produce 101 S2”, Lee Gun Min și Yeo Hwan Woong, dezvăluie artiștii care i-au inspirat


Stagiarii de la RBW, Lee Gun Min și Yeo Hwan Woong, din „Produce 101 S2” au numit artiștii care sunt modele lor de urmat din industria muzicală.
Lee Gun Min a spus, „Am vrut să devin idol după ce i-am văzut pe cei din BigBang și Highlight. Îmi place dansul încă de când eram mic, așa că am făcut o mulțime de cover dances la festivaluri și emisiuni de talente.”
Acesta a continuat, „În al doilea an de liceu, am avut oportunitatea de a participa la o reprezentație, iar atunci am primit o oferta pentru o audiție de la o firmă faimoasă.”

Yeo Hwan Woong a dezvăluit că acesta a vrut să devină un cântăreț ca Rain încă de când era la grădiniță. „Când eram mic, părinții mei mă întrebau care-i melodia mea preferată, iar eu le răspundeam cântând ‘It’s Raining‘ de Rain. Și așa am început să visez să fiu un idol.

sursă

Lasă un răspuns

