Cao Lu dezvăluie că la 17 ani le-a cumpărat părinţilor săi un apartament


Image result for Cao Lu

Membra FIESTAR, Cao Lu, a dezvăluit că la vârsta de 17 ani, ea le-a cumpărtat părinţilor săi un apartament.

În cel mai recent episod al emisiunii „Einstein”, Cao Lu i-a uimit pe toţi cei de faţă, spunând: „Când aveam 17 ani, am cumpărat un apartament în Beijing şi l-am oferit părinţilor mei. La vârsta aceea deja debutasem şi primisem un premiu la o televiziune din China. La vreme aceea, cu banii pe care îi aveam am achiziţionat două apartamente în Beijing, de atunci până acum, preţul lor a crescut de zece ori.”

Ca răspuns la întrebarea cu ce fel de persoană s-ar căsători, membra FIESTAR, în vârstă de 31 de ani, a spus: „Fie că este vorba despre o întâlnire sau o căsătorie, aş prefera pe cineva căruia să nu-i pese de bunurile mele. Am un apartament, însă nu am de gând să i-l ofer cuiva.”

sursă

Lasă un răspuns

