Coregraful trupei EXO a venit în România


Pe 22 iulie, am avut onoarea de a participa la workshop-ul susținut de geniul din spatele tuturor coregrafiilor impresionante de la EXO.

Am avut ocazia de a învăța o parte din coregrafia noului cântec cu care a revenit trupa de la compania SM Entertainment – „Ko Ko Bop”. Piesa face parte de pe cel de-al patrulea album întreg, ‘The War’, cu care au un mare succes. 

Din păcate, tot ce e frumos durează puțin, aşa că după o oră şi jumătate de învățat, Baek Koo Young ne-a făcut și o demonstrație live.

 

 

La sfârşitul cursului, am dat mâna cu el, am facut o poza împreună şi ne-a dat diploma de participare.

Ca încheiere, vreau să vă povestesc despre K-pop Party-ul la care am avut-o ca invitat special pe DJ Kiara Lee, unde ne-am distrat făcând poze și dansând alaturi de Baek Koo Young.

 

10 gânduri despre “Coregraful trupei EXO a venit în România

    • Nu te bucura pentru mine pentru ca en un am avut ocazia😔la asta m-am referit când am zis norocoșilor, adică ma refeream la cei prezenți acolo…
      Sper sa avem toți odată ocazii de a întâlni pe cineva care vine din Coreea de S😎

      Apreciază

  1. In primul rand: ii felicit si invidiez pe cei care au fost prezenti la eveniment si l-au cunoscut pe Baek Koo Young, iar in al doilea rand: inca mai sper ca, intr-o zi ne vor onora cu prezenta insasi trupa EXO. Chiar imi doresc ca EXO sau BTS sa tina un concert in romania.

    Apreciază

Lasă un răspuns

