Rap Monster din BTS dezvăluie că îi este frică pentru viitorul trupei


Rap Monster și-a arătat frica fața de viitorul trupei printr-un videoclip postat pe canalul oficial de youtube.

Și-a exprimat gândurile despre turneul lor recent și despre cum starea grupului se schimbă în continuu.

” Noi trăim spunându-ne < o să fim fericiți în viitor > dar se pare că noi mereu suntem în tranziție.

Noi primim fanii, primim salutări și ne gândim cum să satisfacem lumea, dar suntem mereu doritori și ne simțim blocați de ceva sau între mai multe, la asta mă refeream când am spus ca suntem într-o tranziție. ”  

Rap Monster, BTS.

Chiar și după 10 ani de lucrat cu muzica, el încă se zbate în a scrie muzică, chiar dacă oamenii cred că îi este ușor.

” Sunt 10 ani de când am început să creez muzică și am crezut că pentru a face muzică acum nu va trebui să depun multă muncă, dar se pare că îmi ia o groază de timp și trebuie să mă pregătesc emoțional…nu este o sarcină așa ușoară.

Dacă era ușor…de fapt, nu este nicio șansă să fie așa ușor. Este foarte greu. Multă lume crede ca eu știu deja cum să scriu, dar nu este așa. 

Vreau să știu. Voi știi vreodată? Nici de asta nu o să îmi pot da seama.”

Rap Monster

După un oftat lung, Rap Monster a spus ca el dorește să devină o persoană mult mai încrezătoare în sine, mai puternică, mai silitoare și fără teamă.

Vlogul s-a terminat cu zâmbetul pe buze, spunând că el ar trebui să muncească mai din greu.

” Sper că voi deveni o persoană sigură pe sine, puternică, silitoare și fără frică. 

Asta este dorința mea. Deoarece acesta este lucrul pe care mi-l doresc, voi continua să muncesc din greu. Aceasta este realitatea. Datorită acestui motiv, voi munci mai mult. Desigur, munca din greu nu se va îndeplini…dar cred că nu este altă cale. 

Îmi doresc să devin o persoană puternică, care va putea să îndeplinească singur aceasta sarcină. Încă mi-e frică și încă sunt supărat. Oarecum, ăsta sunt eu și trebuie să merg mai departe.

Voi lăsa acest clip ca o confirmare. Un pic mai mult..Trebuie să muncesc un pic mai mult. Fighting! ” 

Rap Monster

Sursă

4 gânduri despre “Rap Monster din BTS dezvăluie că îi este frică pentru viitorul trupei

  1. Sunt suprinsa de gandurile lui Rap Mon. Adica, trupei ii merge bine, au succes, credeam ca sunt ceva mai relaxati, dar se pare ca m-am inselat. Dar, ma bucur enorm sa aflu ca nu se lasa pe buna baza ca sunt iubiti,apreciati si fanii vor asculta orice, ca na, vine din partea lor. Ii ador gandirea si faptul ca e realist, il felicit ❤

    Apreciat de 1 persoană

  2. Într-un fel ma bucur ca gândește așa, ma simt bine ca susțin o trupa care își face griji și lucrează atât de mult pentru îmbunătățire. Spun asta pentru ca sunt trupe care pur și simplu scriu trei cuvinte pe foaie și se mulțumesc sa le repete, profitând de popularitatea trupei si pe faptul ca fanii i.ar susține oricum 😒( nu dau exemple) Oricum și BTS ar fi susținuți indiferent de piese 😜

    Apreciază

Lasă un răspuns

