Kim Ye Hyun clarifică motivele pentru care şi-a părăsit compania


Imagini pentru kim hyun produce 101

De curând, fostul concurent „Produce 101”, Kim Ye Hyun, a decis să îsi părăsească compania, iar răspunsul pe care compania l-a dat nu corespunde în totalitate cu decizia lui Ye Hyun. El a decis să clarifice aceste lucruri printr-un mesaj postat pe Instagram.

Kim Ye Hyun a scris:

Bună, sunt Kim Ye Hyun. Mi-am părăsit agenţia , dar motivul pe care ei l-au spus a fost puţin ciudat, aşa că am decis să scriu asta. Nu am părăsit compania ca să studiez, ci să mă pregătesc pentru musicaluri şi colegiu. Este o diferenţă între ele. Le-am spus clar, dar câteva persoane au fost confuze, aşa că scriu asta ca să clarific. Încă ceva, mulţi oameni mă întreabă dacă am vorbit cu ei (compania) despre intrarea mea în Snuper, dar niciodată nu am spus că vreau să mă alătur lor. Articolul a fost publicat fără consimţământul meu. Am văzut multe critici cum că am primit puţină atenţie la TV şi acum vreau să intru într-un grup care deja există, şi de asta scriu aceste lucruri. Mulţumesc.

Într-un final, postarea a fost ştearsă.

Sursa: Allkpop

Lasă un răspuns

