Membrii MYTEEN i-au confundat pe fanii trupei Wanna One cu fanii lor


Aceştia au vorbit despre trupa Wanna One şi „Produce 101 S2” la showcase-ul de debut. Noul grup de băieţi MYTEEN a povestit la spectacolul lor de debut cum, înainte de show, au observat o mulţime de fani în faţa clădirii în care avea loc evenimentul. Întâmplarea face că tocmai în acea zi,  în clădirea de vizavi, grupul Wanna One filma pentru emisiunea „Weekly Idol”.

Băieţii de la MYTEEN au recunoscut că, iniţial, au crezut că fanii Wanna One erau fanii lor, veniţi să îi aştepte la showcase: „Am fost surprinşi pentru că iniţial am crezut că erau fanii noştri, însă am descoperit că de fapt aceştia îi aşteptau pe cei de la Wanna One.”

Song Yu Vin a vorbit despre prietenia lui cu membrul Wanna One Kim Jae Hwan: Am fost stagiari la aceeaşi agenţie. L-am contactat imediat ce a intrat în Wanna One şi el mi-a spus că a avut noroc şi că amândoi trebuie să muncim mult.”

Acesta a adăugat: „Wanna One este un grup foarte cool. Cred că avem multe de învăţat de la ei„.

Membrii MYTEEN au mai dezvăluit: „Ne-am uitat la fiecare episod din „Produce 101 S2”. Pasiunea lor ne-a impresionat, aşă că ne-am antrenat foarte mult în serile de vineri [după show]”.

Sursa: Soompi

Lasă un răspuns

