[Personal] Melodii preferate din prima jumătate a anului 2017


Image result for music gif

Chiar dacă luna iulie se apropie de sfârşit, nu cred că e târziu să dezvălui topul meu cu melodiile preferate din acest an.

Mai jos aveţi câteva clasamente, pentru că mi-a fost mai uşor aşa, decât să le pun pe toate într-un singur top. Iniţial, am vrut să includ şi o listă cu melodiile care nu mi-au plăcut, dar am renunţat pentru că lista e cam măricică şi nu vreau să vă plictisiţi.

Şi dacă sunteţi curioşi, aici găsiţi topul melodiilor de anul trecut.

Top 5 Melodii Favorite – Trupe Feminine

5) Girls DayI’ll Be Yours / CLCHobgoblin

Nu sunt o mare fană, dar melodia cu care au revenit provoacă dependenţă. Refrenul cântat de Sojin şi Minah, notele înalte ale Mineih, coregrafia şi MV-ul e chiar captivant.

Îmi place mult conceptul abordat de CLC. Mi-au adus aminte de 4Minute. Iar album lor, ‘Crystal’, e foarte bun! De obicei, nu ascult melodii care nu au clip, dar albumul lor m-a cucerit.

4) TWICEKnock Knock

A fost prima melodie de la ele, care mi-a plăcut de la prima ascultare. Ei bine, cu ocazia acestei reveniri, am aflat şi misterul cu persoana care a bătut la uşă. A fost amuzant. Eu chiar credeam că e Somi.

3) SISTARLonely

Nu mă aşteptam ca trupa asta să se despartă. În timp ce scriam articolul, nu-mi venea să cred. Iar melodia asta de la ele… am plâns. Cine va mai scoate melodii precum Touch My Body, Give It To Me, I Like That sau Shake It? O să le simt lipsa!

2) 2NE1Goodbye

Mi-ar fi plăcut ca şi Minzy să fi luat parte la înregistrarea ei. E o melodie foarte tristă. Voi aştepta momentul în care 2NE1 vor reveni în formulă de 4.

1) Black PinkAs If It’s Your Last

O melodie perfectă pentru acest sezon! În lista mea de redare, noua melodie de la ele se găseşte la cele mai redate piese. Partea Lisei îmi place foarte mult „majimakcheoreom ma-ma-majimakcheoreom / majimak bamin geotcheoreom Love”.

Top 15 Melodii Preferate – Trupe Masculine

15) NCT 127Limitless

Sincer, ascult melodia asta de puţin timp. Nu ştiu de ce la început nu mi-a plăcut, dar versul „Oh baby it’s you / ije sijagiya muhane na” mi-a rămas întipărit în minte. Cred că ar fi timpul să ascult şi Cherry Bomb. Nu mi-a plăcut mie, dar cred că o să îmi schimb părerea.

14) iKONBling Bling

Mă aşteptam la cu totul altceva, dar până la urmă nu e aşa rea melodia. ‘BLING BLING nuni busyeo’

13) GOT7Never Ever

Off, Youngjae ai o voce de aur. Cu fiecare comeback, îi îndrăgesc tot mai tare voce. Never Ever!

12) VIXXShangri-La

Au revenit cu ceva specific lor. E o melodie frumoasă. Deşi, eu aş mai vrea melodii gen Error, Eternity sau Chained Up.

11) SechskiesBe Well

Am devenit fană în momentul în care au lansat melodia Three Words. Îmi place şi Sad Song, dar versul ‘apeuji mayo / oeropji mayo / haengbokhagil barayo’ m-a cucerit. Cred că am ascultat în continuu melodia asta. Şi nici acum nu a scăpat.

10) Block BYesterday

Chiar dacă trupa e printre preferatele mele, la început când am auzit-o am spus „ce e cu melodia asta? ” Văzând teaserele, am crezut că va fi o melodie gen H.E.R, dar ascultând-o de mai multe ori, mi s-a părut o melodie bună.

9) WINNERFool

E o melodie melancolică, şi ador piesele astea.

8) HighlightPlz Don’t Be Sad

La primele ascultări nu mi s-a părut o melodie bună. Dar, după un timp m-am trezit fredonând refrenul. E posibil să fie nominalizaţi pentru debutul anului? Ar fi tare.

7) B.A.PWake Me Up

Ador piesa asta! Am avut-o ca alarmă dimineaţa. Bine, şi acum o am, dar pentru că suntem în vacanţă, nu am nevoie de ceas deşteptător.

6) MONSTA X Shine Forever

Melodia asta e mai bună ca Beautiful. Ador refrenul, dar nu îmi place partea de început, dacă nu ar fi început aşa brusc, cred că şi Beautiful s-ar afla în această listă.

5) SEVEN O’CLOCKEcho

Când am ascultat melodia asta pentru prima dată, am zis că e un amestec de INFINITE, GOT7 şi BTS. La scurt timp am devenit dependentă de ea. Şi nu mi-a venit să cred că cineva ar putea să semene atât de mult cu T.O.P. Vocea, chip….

4) BTS Spring Day

Nu spun că nu-mi place şi Not Today, melodiile energice sunt preferatele mele, dar îmi place foarte mult partea de început, Iar refrenul…. vocea lui Jimin.. A devenit una din piesele mele favorite de la ei. De fapt, au melodii bune.

3) Teen Top – Love Is

Nu sunt o fană de a lor, dar piesa asta îmi aduce aminte cumva de piesele vechi. E foarte bună. O recomand. Am ascultat-o multe zile la rând, şi am zis „melodia asta trebuie să o descarc.”

2) SeventeenDon’t Wanna Cry

Mi-au placut câteva melodii de la ei înainte de acest comeback (Mansae şi Adore U), dar piesa asta e magnifică. Refrenul te binedispune. Şi vocea lui DK…. Dacă vor continua să scoată melodii precum ‘Don’t Wanna Cry’ , cu siguranţă va deveni una din trupele mele favorite.

1) WINNERReally Really

Am toate melodiile lor. Sunt foarte buni, dar acest comeback e cel mai reuşit de la ei. Really Really!

TOP 5 Melodii Preferate – Artist Solo Feminin

5) TaeyeonMake Me Love You

Ca şi anul trecut, Taeyeon a revenit cu album foarte bun. Sincer, îi invidiez vocea. Abia aştept revenirea trupei.

4) SuzyYes No Maybe

La început, am fost surprinsă de conceptul abordat. Dar m-am obişnuit până la urmă. Melodia de debut e foarte bună.

3) MinzySuperwoman

M-au emoţionat foarte mult versurile ei. Sper să aibă succes pe viitor. E o femeie foarte talentată.

2) TaeyeonFine

Şi din nou ea. Îmi place foarte mult refrenul. O melodie perfectă după o relaţie eşuată. Sunt bine!

1) IU Palette (feat. G-Dragon)

Nu obişnuiesc să ascult melodii de la ea, dar Palette şi Twenty-three (piesă lansată în anul 2015) mi-au plăcut foarte mult. Iar colaborarea cu G-Dragon a fost o idee grozavă.

Top 5 Melodii Preferate – Artist Solo Masculin

5) HenryI’m Good (feat Nafla)

Îmi place stilul abordat de Henry, dar mi-e dor de melodiile gen Trap sau Fantastic. De ce nu-l promovează mai mult pe acest om talentat?

4) Niel Love Affair

Vocea lui mi se pare specială. Nu mă aşteptam să îmi placă atât de mult melodia.

3) PSY Love (feat. Taeyang)

Nici anul acesta PSY nu a dezămagit. A revenit cu melodii bune, dar preferata mea e aceasta, în colaborare cu Taeyang.

2) G.SoulTequila (feat. Hoody)

Mă bucur că a părăsit JYP. Abia dacă scotea melodii. Acum, e prins în atâtea colaborări, e foarte activ. Abia aştept să scoată albumul.

1) G-Dragon Untitled, 2014 / Bullshit

Cele două melodii sunt foarte opuse. Una e sentimentală, cealaltă e energică. Însă, le ador pe amândouă. Citisem undeva că acestă revenire a liderului a fost un eşec. Eu nu cred asta.

Altele:

În această categorie, au intrat colaborări, trupe mixte şi melodii block rock. Nu le voi pune într-o ordine anume. Să vedem care sunt acestea:

Hyolyn x Changmo Blue Moon

Soyou x BaekhyunRain

Triple H 365 Fresh

AKMULast Goodbye

K.A.R.DDon’t Recall şi Rumor

DAY6 I Wait şi How Can I Say

FT IslandWind

Şi dacă ar fi să aleg cinci melodii din prima jumătate a anului, acestea ar fi:

#5 G-Dragon – ‘Untitled, 2014’

#4 WINNER – ‘Really Really’

#3 Black Pink – ‘As If It’s Your Last’

#2 KARD – ‘Rumor’

#1 KARD – ‘Don’t Recall’

Mulţumesc pentru atenţie!

9 gânduri despre “[Personal] Melodii preferate din prima jumătate a anului 2017

  1. Dacă să vinzi un milion de exemplare ale albumului doar în China, să câştigi 6 premii fără sa participi măcar la show, să bați recorduri (ex. a bătut recordul lui Psy) înseamnă un eşec, păi, sper ca GD să aibă mai des astfel de „eşecuri”. :)) Doar pentru că n-a adunat 1 milion de like-uri pe youtube şi 100 mil. de vizualizări, nu înseamnă că e un eşec. Muzica bună nu se măsoară în vizualizările de pe youtube. E doar părerea mea.

    Îmi place mult articolul. Majoritatea pieselor de aici se află şi în topul meu personal. ^^

    Apreciat de 1 persoană

  2. Personal, Bad Habit mi a placut mai mult 😁 dar Tequila clar e o melodie buna 👌 …ca tot vorbim despre el.. ai ascultat colaborarea cu Chancellor ?? 👌👌👌👌

    Apreciază

Lasă un răspuns

