Girls’ Generation lansează teaserele cu Hyoyeon


Girls Generation dezvăluie multe teasere cu Hyoyeon!

Acum, trupa de la compania SM Entertainment ne arată videoclipurile și imaginile cu dansatoarea principală din SNSD. În clipul de câteva secunde putem vedea mai multe secvențe din evoluțiile lui Hyoyeon din trecut.

Artista spune în interviu: ”Cred că timpul chiar a trecut foarte repede. Când mă uit la videoclipurile noastre, realizez cât de multe prestații și spectacole am avut. Să fii un artist solo, în timp ce ai fost pentru ultimii 10 ani într-o trupă este ceva foarte diferit. Cred că este evident că eu, Hyoyeon, exist azi datorită grupului Girls Generation. Cred că noi am avut multă încredere în noi și am reușit să arătăm lumii adevăratele noastre personalități. În trecut, am încercat să fiu cât mai optimistă, dar acum sunt cu adevărat fericită.”

Mai jos sunt teaserele video și fotografiile cu Hyoyeon pentru revenirea cu melodia Holiday Night!

Al doilea teaser îl puteți vedea aici.

Sursa: allkpop

Lasă un răspuns

