Kai îi cucerește pe mulți cu zâmbetul său!


Kai din EXO cucerește multe persoane cu personalitatea sa!

Sunt fanul unui alt grup, dar am devenit fana acestuia de când a apărut la emisiune ‘Knowing Bros‘. Serios, expresiile pe care le face îmi fac inima să îmi bată foarte tare ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Când poartă uniformă, arată atât de bine… cum poate să arate atât de sexy… Îi stă foarte bine cu părul brunet.

Haideți să vedem și ce părere au internauții coreeni!

1) [+66/0]În loc să spun că e sexy, îl găsesc foarte drăguț, mai ales când zâmbește. Serios, chiar nu înțeleg de oamenii spun mereu că el este cel sexy. Desigur, are un corp minunat, dar este foarte adorabil când râde, iar când este la emisiuni mereu zâmbește.

2) [+53/0]

3) [+53/0]

4) [+28/0]

Imagini pentru kai exo weight

5) [+25/0] O drăgălășenie a intrat în țară

Imagini pentru Kai

6) [+24/0] Kai arată atât de cool la aeroport

Imagini pentru Kai

7) [+22/0] M-am uitat la ‘Knowing Brother’ și fiecare membru EXO a fost amuzant, în special Baekhyun. Chiar a avut multă energie, nu glumă. D.O. mi-a dat o senzație foarte bună și el este foarte drăguț. La Kai, cumva numele acestuia îl face să sune că ar fi un tip dur… dar când l-am văzut că râde și zâmbește, am zis că este foarte adorabil. Serios, când zâmbește arată foarte frumos și drăguț. Ah daa, și Xiumin care are 28 de ani. Are o față de bebeluș, este foarte adorabil și el

8) [+18/0] La mine a fost altcineva, dar de ce foarte multe persoane se alătura fandomului datorită lui Kai? Când îl vezi pe Kai nu poți să faci nimic altceva decât să-l placi, este foarte drăguț…

9) [+16/0] Prea drăguțㅠㅠㅠㅠ

Sursa: pannchoa

3 gânduri despre “Kai îi cucerește pe mulți cu zâmbetul său!

  1. „Ah daa, și Xiumin care are 28 de ani. Are o față de bebeluș, este foarte adorabil și el” =)) de aceiasi parere sunt si eu in cazul lui Xiumin, in plus eu il ador.
    Kai, e un mare „rapitor” de inimi. Chiar imi place acest tip, si nu numai ca e sexy, frumusel si talentat. Are un caracter adorabil, rade cu gura pana la urechi, ii iubesc zambetul, cand face sau este serios si arata cool. Nu e de mirare ca e iubit si popular. ❤

    Apreciat de 2 persoane

  2. Mie mereu mi-a plaacut de suho .. si restul sunt draguti dar suho pentru mine ii intrece pe toti . Mai ales cand e brunet si are parul carlionţat . De cand cu melodia cea noua.. imi place si mai mult de el ! Ooouuufff cred ca as lesina daca l-as vedea in realitate la 10 metri distanta =))^^

    Apreciază

Lasă un răspuns

