Seulgi din Red Velvet spune că s-a gândit să apeleze la bisturiu


red-velvet,seulgi

Seulgi din Red Velvet a dezvăluit că s-a gândit să își facă operație estetică.

Pe 31 iulie, trupa de la SM Entertainment a fost invitată în emisiunea ‘Oppa Thoughts’ de pe canalul MBC, unde membrele au dansat și au făcut câteva dezvăluiri interesante. După ce i-a salutat pe toți și s-a prezentat, MC-ul Tak Jae Hoon a întrebat-o pe Seulgi ce crede despre întâlnirile romantice ale idolilor, iar artista a răspuns –  „Întâlniri? Nu este ceva care toată lumea poate să o facă liber?”

Când a venit vorba despre operațiile estetice, Seulgi a mentionat, „Sunt singurul artist SM care nu are pleope duble. M-am gândit odată să îmi fac această operație. Am încercat să văd cum aș arăta cu pleoape duble și îmi stă foarte ciudat. De multe ori, oamenii mi-au spus că pleoapele mele sunt un atu și, din acest motiv, am decis să nu fac acea procedură. „

Sursa: allkpop

2 gânduri despre “Seulgi din Red Velvet spune că s-a gândit să apeleze la bisturiu

  1. E deja frumoasă, nu are nevoie de pleoape duble.. Și nici nu e singura din SM care nu are.
    Și apropo: La mulți ani, Red Velvet! ❤❤ 3 ani de la debut. 💚💚💚

    Apreciază

Lasă un răspuns

