Ce părere are Park Seo Joon despre relația dintre un bărbat și prietena cea mai bună + poze


Park Seo Joon analizează rolul avut în „Fight My Way” și relațiile de cuplu

Park Seo Joon a acordat recent un interviu pentru revista „High Cut” și a vorbit despre serialul „Fight My Way”, care s-a încheiat recent, precum și despre posibilitatea de a avea o relație cu o prietenă.

Actorul a spus despre serialul în care a jucat:”Într-un fel, ai putea spune că relația dintre Dong Man și Ae Ra (interpretată de Kim Ji Won) este o fantezie de toate felurile. Joo Man (Ahn Jae Hong) și Seol Hee (Song Ha Yoon) erau mai realiști în problemele cu care se confruntau și aveau conversații realiste. Cred că [serialul] a fost interesant pentru spectatori datorită stilurilor diferite ale celor 2 cupluri din dramă și datorită echilibrului dintre aceștia.”

Park Seo Joon a continuat: „Aproape că nu am avut scene de filmat în timpul în care se filmau scenele dintre Joo Man și Seol Hee deci am putut să mă transpun complet în rolul spectatorului când am urmărit cuplul. Pe platouri, i-am spus lui Ahn Jae Hong: „Mă voi uita la scenele tale când vor fi difuzate la TV” .”

Întrebat dacă ar putea să se îndrăgostească de o prietenă, actorul a răspuns: „Nu am prea multe prietene de sex feminin, cum poate cred unii; totuși, când vine vorba de relații, nu știi niciodată. Orice este posibil.

Cum arată femeia ideală pentru Park Seo Joon? Într-un alt interviu acesta a oferit o informație în acest sens: „Femeia ideală pentru mine trebuie să știe să gătească bine.” Motivul? Actorul nu prea știe să gătească!

Deocamdată, starul promovează un nou film, intitulat “Midnight Runners”, unde joacă alături de Kang Ha Neul.

Surse: Soompi, Kstarlive

 

Lasă un răspuns

