Narsha din Brown Eyed Girls spune că totul s-a schimbat după căsătorie


https://i0.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/08/af_org/01134638/Narsha.jpg

Narsha din Brown Eyed Girls și soțul ei, Hwang Tae Kyung, au dezvăluit cum este viața după căsătorie într-un interviu pentru ‘Woman Sense’.

Cuplul poate fi văzut arătându-și minunata chimie, atunci când ei zâmbesc stralucitor împreună. Într-un interviu, Narsha a spus: „Totul s-a schimbat după căsătorie. M-am trezit petrecând mai mult timp cu soțul meu decât cu prietenii, mă simt cel mai bine când sunt cu soțul meu.

Sotul vedetei, Hwang Tae Kyung, a împărtășit și el câteva cuvinte: „Chiar dacă trăiești într-o casă frumoasă sau conduci o mașină trăsnet, nu înseamnă nimic fără soția mea.Să petrec fiecare moment cu soția mea este prețios pentru mine și voi trăi numai pentru draga mea familie”, descriind importanța unei familii.

Mai multe informații despre viața celor doi vor fi dezvăluite în numărul din august al revistei ‘Woman Sense’.

https://i1.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/08/content/Narsha_1501609442_1501545833-44-org.jpg

https://i2.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/08/content/Narsha_1501609450_1501545852-75-org.jpg

sursă

 

Lasă un răspuns

