Samuel vorbește despre membrii Wanna One


Pe 2 august, Kim Samuel a debutat în mod oficial cu mini-albumul ”Sixteen”. La showcase-ul de debut, artistul a vorbit despre foștii colegi de la ”Produce 101”, actualii membri ai trupei Wanna One.

Când a fost întrebat dacă mai ține legătura cu membrii Wanna One, Samuel a spus: ”Sunt apropiat de toții membrii din Wanna One, în special de Jihoon, Daniel și Seongwoo. Probabil, le este rușine din cauza că nu au luat legătura cu mine în ultima vreme, însă Guanlin mi-a scris recent; ”Muel-ya, am auzit că vei debuta în august”, iar eu i-am răspuns: ”Am auzit că hyungs, de asemenea vor debuta în august”!”

Începând cu 3 august, Samuel va promova în mod intens primul său mini-album, iar trupa Wanna One se pregătește de debutul din 7 august.

cr: deerzone

Lasă un răspuns

