Irene și Wendy din Red Velvet dezvăluie motivele pentru care au fobie de apă


Fetele împărtășesc experiențele care le-au condus la fobia de apă

În cadrul reality show-ului „Level Up!”, Irene a pus că „Amândouă avem acvafobie… (ea și Wendy)”. Wendy a explicat: „Am fost la izvoare termale când eram mică și am alunecat,  dar toată lumea a crezut că dansez prin apă și nu a venit nimeni să mă salveze.”

Irene a povestit despre experiența ei următoarele: „Am fost la plajă și erau niște tuburi galbene deci am împrumutat unul și l-am luat cu mine …”

„Prietena cu eram la mare era mai înaltă decât mine și a continuat să mă tragă [în apă]. Așă că atunci când a venit valul peste mine, am căzut peste tub. Am căzut în mare. De atunci, când apa îmi trece pe piept am o senzație de plin.”

Sursa: Kstarlive

Lasă un răspuns

