Jang Moon Bok spune că mulți membri Wanna One nu au avut niciodată întâlniri


https://kpople.com/wp-content/uploads/jang-moonbok-1.jpg

Fostul concurent „Produce 101” din sezonul 2, Jang Moon Bok, a dezvăluit recent că nu a fost singurul motae solo (sau o persoană care nu a mai avut nicio întâlnire până acum) din program.

Un clip video a fost postat pe canalul YouTube Nonda TV, unde a afirmat că mulți membri Wanna One nu au mai avut vreo întâlnire până acum.

Nu credeam că viața mea singură ar primi atât de multă atenție„, a menționat Jang Moon Bok. Apoi a comentat: „Nu pot fi singurul motae solo… mulți dintre membrii Wanna One nu au avut o relație până acum”, a spus râzând.

Jang Moon Bok a continuat: „Nu este pentru că nu am vrut să mă întâlnesc… Nu am un tip ideal în sine, dar ar trebui să fie cineva pe care mă pot sprijini și de care să fiu interesat.

sursă

Lasă un răspuns

