Lui Kang Daniel din Wanna One îi plac femeile mai în vârstă!


Doamnelor și domnișoarelor, Kang Daniel se confesează. Care este femeia lui ideală?

Kang Daniel a fost invitat să participe la emisiunea Happy Together 3. Acesta a dezvăluit că este tipul de bărbat care își exprimă primul sentimentele și a adăugat: „De obicei, băieții din Busan tind să fie reci dar eu sunt în general dulce”.

El a explicat: „Îmi place să îmi ajut iubita cu lucruri pe care le poate face și ea. În trecut chiar mi-am ajutat iubita să își încalțe pantofii.”

Despre tipul său ideal de femeie, el a precizat: „Îmi plac femeile mai mari mai mult decât cele tinere. Tipul meu ideal este cineva de la care să am ce învăta. Dacă o să am o iubită, mi-aș dori să o pot striga „ggo-maeng-ee” (care s-ar traduce”copilă” sau „puștoaică”)„.

Sursa

5 gânduri despre “Lui Kang Daniel din Wanna One îi plac femeile mai în vârstă!

Lasă un răspuns

