(CCC) Melodiile din SMTM6


S-au format echipele în noul sezon Show Me The Money, având loc şi prima ‘misiune’ pe echipe. Internauții au ceva de discutat despre melodiile lansate în urma acestei etape.

Melodiile din Show Me The Money6 sunt foarte slabe, de ce sunt #1 şi #2 în topurile muzicale?

‘ Toți din jurul meu spun că SMTM nu e amuzant anul acesta şi că nu urmăresc emisiunea, melodiile, aparent, sunt mediocre. Asta cred şi eu, îmi place rapul, dar sunt foarte slabe. ‘

Câteva dintre răspunsuri:

  • Îmi pare rău, dar melodiile din SMTM sunt al naibii de  buneㅠㅠ pentru că oamenilor le plac aceste melodii..ele se află pe poziții fruntaşe în topuri, evident ㅋㅋㅋㅋ de ce presupui că toată lumea gândeşte ca tine??
  • Pentru că țara noastră e ‘nebună’ după hip hop
  • Mult mai bune decât Kokobopㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
  • Poți să dovedeşti că cei care spun că melodiile din SMTM sunt slabe, sunt exo-ls ? Atunci încetează să implici Kokobop
  • Neaşteptat, vorbe despre Kokobop aici
  • Dar de ce aşa, fără sens, implici Kokpbop aici ?? ㅋㅋㅋㅋ (am rămas) fără cuvinte
  • Dar Kokobop e o melodie chiar mai proastă (decât cele din SMTM) şi tot a fost #1. Oricum, ăsta e doar gustul meu (în materie de muzică) ^^

 

Cr. pann-choa

Un gând despre “(CCC) Melodiile din SMTM6

  1. Nu urmaresc SMTM dar stiu ca e foarte popular e clar ca orice va scoate programul va fi in topuri e acelasi lucru ca si cu trupele populare. La inceput lucrezi pentru nume apoi numele lucreaza pentru tine, totusi imi vine greu sa cred ca Zico, Dean si j. Park au campus piese atit de groaznice, dar totul e posibil.
    De aceasta data, poate rara si unica data v-oi apara exols, nu se vorbea despre exo aici, de ce a fost introdusa, ei bine poate kokobop nu e pe placul tuturor(Nu e nici piesa mea preferata din 2017 ) dar nu e necesar sa injosesti un artist pentru a-l apara pe favoritul tau.

    Apreciază

Lasă un răspuns

