Eric din Shinhwa recunoaşte că aceste cuvinte ale lui Lee Seo Jin l-au ajutat să ia decizia de a se căsători


Eric recunoaşte că Lee Seo Jin a jucat un rol foarte important în decizia lui de a se însuraEric Moon a participat la emisiunea ‘Three Meals A Day‘, unde a vorbit deschis despre căsătoria lui cu actriţa Na Hye Mi.

Yoon Kyun Sang l-a întrebat cum se simte iar Eric a răspuns:”Sunt cool în legătură cu asta acum dar a fost ciudat la şedinţa foto pentru nuntă„. Apoi el a dezvăluit că a decis să se însoare după ce Lee Seo Jin l-a sfătuit în acest sens.

Eric a explicat: „Fratele meu mai mare (Hyung) Seo Jin mi-a spus că dacă trec de 40 de ani nu mă voi mai căsători la mijlocul vârstei de 40. Mi-a spus să mă căsătoresc înainte de 50 de ani.

Nunta lui Eric şi a lui Na Hye Mi a avut loc în data de 1 iulie.

Sursa

 

 

Lasă un răspuns

