Fiica actriței Choi Jin Sil a dezvăluit că a fost abuzată când era mică


Fiica actriței Choi Jin Sil a dezvăluit povestea ei oribilă despre cum

propria bunică o chinuia.

Choi Jin Sil a fost considerată „actriţa naţiunii” din anii ’90 până când s-a sinucis în anul 2008 din cauza unor zvonuri false în care este acuzată că a condus un prieten apropiat la sinucidere.

Cei doi copii ai acrtiţei, au fost luați de bunica lor care a primit custodia completă asupra lor.

Recent, fiica artistei a dezvăluit pe Instargam adevărul şcocant.

Bunica lor i-a abuzat verbal şi fizic, pe lângă alte acte groaznice care i-au interzis să traiască o viața normala. Toate aceste lucruri au început să se întâmple din anul 2008, de când Choi Sil Jin s-a stins.

Choi Joon Hee, fiica actriței, s-a calificat ca participant în emisiunea „Produce 101”, dar din cauza opunerii bunicii sale, visul ei de a deveni idol s-a spulberat.

„Am fost la bunica sa acasă pentru a o întreba dacă o lasă să îşi îndeplinească visul, dar am fost respinşi. Fiica artistei ştie cum este în industria divertismentului de când era mică, deci am crezut ca ar face-o să crească, dar niciodată nu se va întâmpla.” a declarat un membru al emisiunii Produce 101.

„Bună, sunt Choi Joon Hee, fiica actriței Choi Jin Sil.

Motivul pentru care scriu acest mesaj este pentru ca toată lumea crede că eu trăiesc foarte bine aşa că am vrut să dezvălui detalii neştiute despre viaţa mea. După un timp lung de gândire, am avut curajul să scriu acest mesaj cuvânt cu cuvânt. Acum sunt în clasa a 9-a şi cred că viața mea a devenit mai complicată după ce mama mea a plecat în rai. Dacă stau să mă gândesc dspre asta, cred ca a început când eram în clasa a 4-a. Am crezut că voi trăi o viață oribilă după ce mama a murit, dar eram doar un elev care trăia o viața obişnuită şi care dorea să vizioneze Spongebob după şcoală.Singura familie pe care o mai aveam era bunica mea şi sora sa( altă bunică), fratele mai mare şi familia din partea tatălui. Voiam să clarific unele lucruri despre sora bunicii mele, de care toată lumea este curioasă. Cealaltă bunică a mea n este rudă de sânge, dar ea m-a crescut de când m-am născut şi a avut grijă de mine ca orice alt părinte. Bunica mea biologică era prea ocupată din cauza fratelui meu pe care îl creştea şi îl iubea.Sora sa m-a iubit şi m-a crescut mai mult de 15 ani doar pe mine.

Revenind la subiect, bunica mea a urât-o pe sora sa de când eram mică. Nu ştiu motivul, dar în conformitate cu celălalte persoane au spus, o ura din cauză că părea că dorea să aiba grijă de mine doar pentru a-mi fura averea.

Am petrecut 11 ani cu cealaltă bunica, dar am fost forțata să întrerup orice legătura cu ea din cauza bunicii biologice, iar asta s-a întâplat când eram clasa a 4-a.

Când eram mică, obişnuiam să cred ca se va reîntoarce peste 5 zile sau că se va reîntoarce peste 10 zile, dar nu s-a mai întors niciodată acasă. Aveam doar 11 ani când am fost separată de singura persoana din familie pe care o iubeam cel mai mult.

Câteva zile mai târziu, în timp ce eram şocată, bunica îmi spune < Nu puteam să stau în fața ta şi a acelei c**ve ( cealaltă bunică) aşa că i-am spus să plece de acasă. Daca rămâneai cu asta iți putea distruge caracterul.>

Atunci m-a lăsat şocată la o vârstă foarte fragedă. De atunci am început să sufăr de depresie şi nu cred că a fost vreo zi în care să nu plâng.

În fiecare seara îmi bagam capul în pernă şi țipam, încercând să nu fiu auzită de bunica mea. Aş putea să plâng aşa pentru mult timp şi pur şi simplu să adorm. Zilele mele au fost petrecute plângând.

Mi-e dor de cealaltă bunica atât de tare încât mi-am îmbracat ursul cel mare în haine, i-am pus ochelarii, şosetele şi l-am dat cu parfumul pe care l-a lăsat aici ca după aceea să adorm cu el în brațe. Dar bunica mea, fără niciun regret a aruncat ursul şi celelalte lucruri de la bunica pe podea în timp ce țipa la mine. Eram atât de îngrozită şi mă întrebam ce eu cu bunica făcusem greşit.

Câteva zile mai târziu,mintea mea era ruptă in bucațele, dar mi-am făcut curaj şi am contact-o în secret pe sora femeii prin KakaoTalk. Prin noroc, am reuşit să dau de ea imediat.

A spus că îi pare foarte rău că nu are cum să mă protejeze şi că ne vom putea întâlni doar când voi deveni adult. Nu am putut decât să plâng.

În altă zi, am adormit în camera de zi, iar telefonul meu dispăruse. Cateva minute mai târziu bunica s-a uitat la mine cu o fața dezaprobativă şi a spus <Credeai ca nu o să pot să-ți sparg codul de la telefon? Ştiu ca ai vorbit cu cealaltă bunică>.

Ea încă poate să-mi controleze telefonul şi dacă este ceva suspicios poate să-mi ia telefonul şi niciodată să mi-l mai dea.

Săptămâni mai târziu, profesorul supraveghetor al clubului meu de canto cunoștea situația mea și a contactat-o pe celălaltă bunică pentru a vizita în secret școala. Bunica mea mi-a adus lucruri de care m-am bucurat de când eram mică, ca bomboane,căpșuni și multe altele. În timp ce mâncam gustările, nu am putut să plâng în fața ei, așa că am zâmbit și am râs în schimb. Asta a fost amploarea fericirii mele. Nu știu cum a aflat, dar bunica biologică le-a spus profesorilor să mă interzică să-mi văd cealaltă bunică. Chiar dacă profesorii mi-au înțeles situația, nu au putut face nimic decât să urmeze ordinul. Asta a fost atunci când am început să mă gândesc la sinucidere și când mi s-a făcut foarte dor de bunica. 

Intrasem în clasa a 5-a, iar depresia mea sa agravat. Amenințările și agresiunile bunicii mele au devenit din ce în ce mai grave zi de zi și am început, în mod firesc, să mă bazez pe prietenii mei la școală. Am început chiar să-i plac un băiat, iar viața devine un pic mai suportabil. Cu toate acestea, bunica mea ma ranit spunând ca eram nebună si am avut o ceartă imensă. A încercat să mă lovească cu un cuier de haine și am blocat-o din instinct. Dar apoi mi-a mușcat brusc mâna și chiar până în ziua de azi, am o cicatrice între degete. Zilnic mi-era greu să trăiesc și se simțea ca iadul. Am crezut că ar fi mai ușor să mor și am vrut să mor. Așa că am scris o dorniță târziu noaptea și m-am rănit în orice mod posibil. Mi-am tăiat încheieturile cu un cuțit și am încercat să mă agăț cu capul dușului, dar aparent aveam încă o voință de a trăi, pentru că întotdeauna am eșuat. Nu ma omorât niciodată, dar a lăsat de fiecare dată o cicatrice. Câteva zile mai târziu, bunica mea mi-a găsit voința și a strigat la mine. M-am gândit la acea vreme: „Bunica mea este încă preocupată de mine”, dar m-am înșelat. Era doar furioasă că am lăsat-o  pe dinafară din voință și doar a avut grijă de fratele meu mai mare . Ea ma lovit din nou. Ce mai rău a fost când fratele meu mai mare, bunica mea și cu mine ne-am dus într-o excursie de familie în Europa de Nord. Ma sunat când eram în camera ei și mi-a spus că mama mea mi-a născut din greșeală.

Ma lovit cu un cuier de haine si ma strangulat. Cu toate acestea, ceea ce este și mai ridicol a fost că bunica mea ar spune: „Te-am disciplină pentru că nu m-ai ascultat”, dar simțea că atunci când un bătăuș îi spune victimei: „A fost doar o glumă”.”

Acestea au fost una dintre declarațiile pe care fiica actriței decedate ni le-a împărtășit.

sursă: allkpop.com

Lasă un răspuns

