Daniel din Wanna One e centru doar cu numele? Fanii sunt furioși!


YMC Entertainment a dat-o-n bară din nou! Fanii sunt supărați de lipsa de atenție pe care i-a acordat-o centrului trupei Wanna One – Kang Daniel.

După ce au văzut videoclipul de debut al trupei Wanna One, dar și prestația cu melodia ”Energetic” de la showcase-ul de debut, fanii au fost destul de dezamăgiți de faptul că Daniel, deși a câștigat poziția principală a grupului, a fost lăsat în urmbră. Wannable sunt furioși, fiindcă acesta a primit doar câteva versuri unde face rapp, iar în timpul dansului mai tot timpul se află într-o parte, dar nu în față.

De asemenea, și Jihoon, stagiarul care s-a clasat pe locul 2 în finala de la ”Produce 101 Season 2” a fost trecut cu vederea, acesta a primit cele mai puține versuri în medolia de debut, chiar dacă este unul dintre cei mai populari membri ai trupei Wanna One. În melodie îl puteți auzi cântând doar 3,6 secunde, 2,2% din totalul melodiei.

Trebuie remarcat faptul că exact aceeași situație s-a întâmplat și în timpul debutului trupei I.O.I, când Jeon Somi de asemenea a fost lipsită de atenția pe care trebuia să o primească ca centru a grupului, fiindu-i acordate doar câteva versuri și nici acelea în timpul refrenului. Videoclipul de debut al fetelor îl puteți urmări aici.

Reacția internauților coreeni:

[2963+ 85-] Cum rămâne cu promisiunea de a acorda poziția centrală lui Kang Daniel, care a ieșit învingător la ”Produce 101”?

[2788+, 72-] Totul a fost doar o glumă proastă. Ați primit foarte mulți bani din totalul de sms-uri primite de la fani, pe tot parcursul emisiunii ㅋㅋㅋㅋㅋ și voi ce faceți acum, neglijați publicul?

[2680+, 65-] Doar ați înșelat producătorii naționali. Daniel pentru primul loc n-a primit nimic, nici măcar bani. Dacă nu vă puteți ține promisiunea de a-i acorda poziția centrală în melodia de debut, măcar țineți cont de acest lucru atunci când veți lansa următorul album. Mnet, așteptăm răspunsul tău.

[2532+, 61-] Această problemă nu poate fi trecută cu vederea …

[2485+, 64-] Rolul centrului = cea mai bună parte din melodie. Kang Daniel = centrul melodiei de debut = centrul în ”Energetic”. Acum, permiteți-mi să vă întreb, care e cea mai bună parte din melodie?

[1507+, 23-] Dacă intenționau să facă acest lucru, de ce au mai promis să acorde poziția centrală celui care va lua #1?

[1473+, 23-] Eu nu pentru asta v-am plătit!! Dacă el este centrul melodiei de debut, atunci trebuie să arate ca un centru! Sunt atât de supărat, încât nici cuvinte nu mai am!

[1443+, 21-] Ei au spus că #1 loc de la ”Produce 101 Season 2” – este centrul trupei, din acest motiv am așteptat debutul cu nerăbdare, dar mă simt de parcă și-au bătut joc de noi în cel mai urât mod.

[2963+, 85-] Pe tot parcursul show-ului BoA a menționat că stagiarul de primul loc va deveni centrul melodiei de debut, dar asta ce e …

[1366+, 20-] Acest lucru este cu siguranță o înșelătorie.

[2963+, 85-] Anul trecut a fost la fel. De ce nu vă faceți treaba bine? Cel puțin ar fi trebuit să vă țineți promisiunea.

[1196+, 16-] De felul cum au fost împărțite versurile nici nu e cazul să mai vorbesc, dar au promis poziția centrală celui care va câștiga …  acești oameni nu pot îndeplini nici o promisiune atât de simplă … Am votat din greu, pentru ca Daniel să ajungă pe primul loc … Nu am cuvinte pentru a-mi descrie emoțiile din timpul în care vizualizam pentru prima dată clipul de debut … sunt furioasă.

[1167+, 17-] Sunt dezamăgită de coregrafia piesei de debut. Oare cel care se află la margine în ultimul rând e – centrul?

[1132+, 13-] Asta e promisiunea pe care ați făcut-o la ”Produce 101”? Oare poziția centrală din piesă nu i se acordă câștigătorului? Am privit o mulțime fancam-uri de la showcase-ul de debut … El doar dansa într-o parte, iar coregrafia din timpul în care făcea rapp, nici măcar nu-l punea în evidență. Dorim să acordați parțile lui altui membru sau ceva de genul, iar el să-și primească poziția centrală. Noi vrem să-l vedem pe Kang Daniel în calitate de centru.

cr: kpople

15 gânduri despre “Daniel din Wanna One e centru doar cu numele? Fanii sunt furioși!

  1. Bine spus, dar Kang Daniel este mai mult cetrul trupei nu pentru talent ci pentru frumuseţe. El este talentat la dans dar nu poate să cânte atât de bine pentru a fi în faţă. Rap-ul care l-a facut Daniel chiar mi-a plăcut. Eu cred că este bine cum sau împărţit până la urmă sunt 11 membri. Bine poate se putea să fie pus in faţă deoarece dansează foarte bine

    Apreciază

    • Daniel nu este vizual in trupa, Guanlin, Jihoon, Jinyong, Minhyun si Seongwoo sunt vizuali. El poate canta – a demonstrat-o in timpul prestatiilor cu ”Open Up” si ”Hands On Me”. In ”Hands On Me” singur si-a ales pozitia de sub-vocal #1, al doilea dupa vocalistul principal. O persoana care stie ca nu poate canta nu isi alege o astfel de pozitie cand e vorba de un concurs unde trebuie sa se afirme cat mai bine. 🙂

      Apreciază

      • Nu am zis nimic rău. Ştiu asta. Nu am zis că nu poate cânta. Este bine că îşi ştie locul şi nu va trebui să suporte criticile (dacă se va întâmpla ceva rău). Se vede că este o persoană cum se cade şi destul de bun. Încă nu am uitat cum se comporta cu Lee Woo Jin. Erau atât de adorabili. 😍😍😍

        Apreciază

    • Pana la urma, celui care va castiga locul 1 la show i s-a promis ca va fi in centru in timpul prestatiei de debut, asta au zis-o de la inceputul show-ului pana la final intr-una. Toti au luptat din greu pentru a obtine aceasta pozitie, iar Daniel a castigat-o. Pozitia de centru in prestatia de debut e ca o rasplata sau ca un fel de premiu banesc obtinut pentru acea victorie, deci e si normal sa fie a lui. Imagineaza-ti ca participi la un concurs, iesi invingator, iar medalia de aur o da celui de pe locul 9 sau 5, tu sau cei din jur cum s-ar simti??? E aceeasi situatie, doar printr-un exemplu ca sa te fac sa intelegi la ce ma refer.

      E si normal ca coreenii sa fie dezamagiti, ei au ales cine sa fie in centru si mai ales au platit pentru asta in timp ce au trimis smsuri pentru el. Unde va este logica? Desi e un centru pe hartie, nici macar nu s-a putut face remarcat in timpul prestatiei, nu avea cum, un dans pe jos, cateva versuri si atat?

      O sa mai dau un exemplu: Daca Jungkook e in centru in melodia FIRE de la BTS, el oare reprezinta BTS? Nu, asa si in cazul asta.

      Apreciat de 3 persoane

  2. Să fim sinceri Daniel a fost în faţa, cât de in faţă vreţi, până la urmă trebuie să îi împace şi pe ceilalţi fani. În comparaţie de uni din trupă a stat mai mult în faţa. Nu pot să îl pună mereu în faţa, deoarece sunt şi alţi fani. Coreeni vor să fie nu mai el în faţa, dar nu se va putea. Dacă va fi nu mai el în faţa o să se supere alţi fani. Adevărat au plătit mult pentru sms-uri, dar alti cred că au platit şi mai mult pentru favoritul lui. Kang Daniel a avut mulţi fani asta nu înseamnă că toți fani au dat mai mulţi bani. Oricât îşi doresc, agenţia nu o să poată să-l pună în faţa mereu, totuşi dacă merită, dar să nu uităm şi de ceilalţi. Nu este vina lor că nu au avut mulţi fani. Sunt la fel şi ei ca Kang Daniel doar că nu au fani mulţi. Poate unii au muncit mai mult de cât el sau poate nu. Mie una nici nu mă interesează asta, măcar să ştiu că cântă ceva acolo.

    P. S. Nu am vrut să supăr pe cineva, dar nu cred că am scris ceva gresit şi mai ales nu cred că am jignit pe cineva, aşa că vă rog să nu vă deranjaţi să îmi daţi dislike. Că nu aveţi de ce. Dacă nu vă place ce am scris ,bombăniti în gând sau cu voce tare dacă vreti. 😉😉😉😉😉

    Apreciază

  3. Am spus eu ceva că membri vor fi supăraţi, am spus că fani sau fani ăia mai răi (ca să nu îi fac altfel că nu vreai să jignesc). Pe mine nu mă deranjează. Eu nu zis că nu merită omule. Ştiu ce înseamnă eu doar am spus că nu va fi el mereu doar atât. Dacă tu ai înţeles asta scuza-ma. Nu am zis că nu merită şi că nu trebuie să fie in faţă mai ales la refren. Eu doar am zis că nu va fi mereu el şi dacă va fi nu mai el asta e. Nu am nimic cu săracul om.

    Apreciază

  4. Eu vreau să spun că ei fac degeaba gălăgie dacă ştie cum s-a întâmplat la ioi. Nu am zis nimic rău

    P. S. Acum nu se stie cine spune bine şi nu. Eu sper să înţelegeţi ce am vrut să scriu doar atât.

    Apreciază

  5. Eu am observat ca Daniel face rap. Asta m-a șocat suprins și mi-a plăcut enorm. Am văzut ca nu e în centru. Merita sa fie în centru în timpul coregrafiei, în părțile în care îl avantajau. E un dansator bun și asta merita cel mai mult. Și as vrea sa îl văd făcând rap mai mult timp în melodie. Dar știți, eu așteptăm să îl văd pe Gualin mai mult cu rap-ul lui. Ii iubesc rap-ul și am fost oarecum dezamăgită ca nu l-am auzit mai mult. Dar s-a văzut cine sunt vizuali în trupa. Daniel are ceva aparte și chiar merita sa fie în centru și cred ca o sa aibă mai multe parti perfecte din coregrafie.

    Apreciază

    • Gualin a primit ceva versuri, dar Jihoon … si el e #2 in finala, merita mai multa atentie 😦 Stiu ca Daniel voia sa faca rapp, dar voiam ca el sa cante 😦 poate data viitoare.

      Apreciază

Lasă un răspuns

