Jessica spune că adoră TWICE și dezvăluie cât de prețioasă e Girls Generation pentru ea


https://i1.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/08/af_org/08123135/Girls-Generation-Jessica-twice.jpg

Jessica a acordat recent un interviu pentru Star News și s-a deschis față de oameni, spunând despre cariera sa muzicală, a zecea aniversare a grupului Girls Generation și, de asemenea, despre noul său mini-album ‘My Decade‘. Star News s-a întâlnit cu Jessica la sediul agenției sale, Coridel Entertainment din Gangnam pe 7 august.

Întrebare: Există mulți idoli juniori care își fac debutul în aceste zile, simți vreun fel de presiune?

Răspuns: „Văzând generația mai tânără de 2000, doresc doar ce e mai bun pentru acești prieteni. Îmi pot doar imagina cât de greu poate fi pentru ei acum. Probabil nu au nicio idee despre ce va urma. Cred că e șansa lor să strălucească. Iubesc grupul TWICE, membrele sunt așa drăguțe… Mă face să mă simt foarte bucuroasă de fiecare dată când le văd muncind din greu. Ca juniori, ei se uită la seniorii lor ca la niște modele… știind asta, cred că ar trebui să muncesc mai din greu.

Întrebare: „Ai început Turneul tău prin Asia recent.

Răspuns: „Da, a început în Taiwan și a fost atât de distractiv. Fanii taiwanezi sunt foarte plini de energie. A trecut un an de când am ținut ultima oară un fan meeting și întâlnirea în sine a fost ca o „furtună de vară” („Summer Storm” – joc de cuvinte, Summer Storm se numește următorul cântec de titlu). În ciuda unor semne care au zburat în furtună și a unor copaci smulși, mulți au venit să mă salute.(sper că e la figurat)

https://i1.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/08/content/Girls-Generation,Jessica,twice_1502209802_2017080711400500970_2.jpg

Întrebare: „Ai produs întregul album tu însăți?

Răspuns: „Da, incluzând melodiile de titlu. În ceea ce privește MV-ul, i-am rugat pe directori să se ocupe de conținut. Am avut discuții serioase. Am participat la fiecare aspect al producerii, inclusiv la mixing și mastering și chiar și la coperta albumului.

Întrebare: „Care este imaginea de ansamblu pentru Summer Storm?

Răspuns: „Încă de la primul meu album solo, am vrut să portretizez mai mult din propriul meu stil unic. Am schimbat mult machiaj… De data asta am avut o abordare mai naturală. În felul ăsta e mult mai confortabil. În ceea ce privește fotografiile, nu am încercat să fac neapărat o anumită imagine, a ieșit așa cum era destinat inițial. Cred că mă mișc treptat de la o anumită imagine.

Întrebare: „Ce înseamnă Girls Generation pentru tine? Întrebare de a zecea aniversare.

Răspuns: „E ceva prețios pentru mine, ceva ce am avut de când eram mică, presupun. Existența lor este foarte prețioasă pentru mine. E ceva ce niciodată n-aș putea șterge… Noi am înțeles asta împreună, în timp ce veneau vremuri bune sau dificile.

https://i0.wp.com/www.allkpop.com/upload/2017/08/content/Girls-Generation,Jessica,twice_1502209831_2017080711401133384_1.jpg

sursă

 

 

2 gânduri despre “Jessica spune că adoră TWICE și dezvăluie cât de prețioasă e Girls Generation pentru ea

Lasă un răspuns

