Lee Hong Ki din FT Island mărturisește că își ține secrete relațiile + de ce este gelos pe Kim Soo Hyun


Lee Hong Ki vorbește despre viața lui personală, relația cu fanii și recunoaște că este fanul lui Song Hye Kyo!

Lee Hong Ki din FT ISLAND a acordat un interviu pentru “Please Take Care Of My Refrigerator” la postul JTBC.

Acesta a dezvăluit că este fanul lui Song Hye Kyo și a spus: „Când au apărut primele vești despre căsătoria lui Song Hye Kyo am fost șocat total. Am fost fanul lui Song Hye Kyo de când eram tânăr. Nu am fost rănit [la aflare veștii], dar m-am gândit: Oare așa se simte un fan?”.

Apoi a mai revelat despre el: „Nu cred că ar trebui să apar în public cu relațiile mele [ca vedetă]. Fanii îți scad cam la jumătate. Când am spus că ies cu cineva [în trecut], urma să am un concert în Japonia și numărul meu de fani a scăzut la jumătate. De asemenea, și atmosfera în rândurile celeilalte jumătăți a fost ciudată. Deci acum, chiar și când ies cu cineva, voi spune că nu. Am dezvăluit relația mea pentru că sunt o persoană care nu poate minți, dar m-am decis în această privință. Atât de mare a fost lovitura [experiența mea].”

Întrebat dacă există persoane care vin la el acasă, acesta a răspuns: „Kim Soo Hyun vine des.” Și a continuat: „Mama mea râde cum nu am mai văzut-o până acum, atunci când vine Kim Soo Hyun. Apare și mâncare de care nu am mai văzut până acum la masă. „

Gazda emisiunii a pus paie pe foc și a spus: „În interviul preliminar pe care l-am avut cu mama lui Lee Hong Ki, aceasta ne-a spus că „Soo Hyun al nostru vine pe la noi des.”” Cei din platourile de filmare au izbucnit în râs atunci când Lee Hong Ki a reacționat: „De ce trebuie să fie Soo Hyun al nostru??”.

Ce părere aveți despre dezvăluirile lui Lee Hong Ki?

Sursa: Soompi

2 gânduri despre “Lee Hong Ki din FT Island mărturisește că își ține secrete relațiile + de ce este gelos pe Kim Soo Hyun

Lasă un răspuns

