Sungjae din BTOB şi Yoo Seonho împărtăşesc fanilor imagini din vacanţa lor privată



Cei doi au prezentat un filmuleţ din vacanţa petrecută împreună în GuamYook Sungjae din BTOB şi Yoo Seonho din „Produce 101 S2” au petrecut împreună o vacanţa pe cinste!

TMON a postat filmuleţul care prezintă cele mai importante momente din călătoria celor doi în Guam. Înainte să plece spre Guam,  Seonho a spus: „Defapt sunt atât de nervos că îmi petrec vacanţa cu fratele meu mai mare (Sungjae). O să mâncăm mancare delicioasă şi o să adun  multe amintiri frumoase. Deci, vă rugăm să ne susţineţi în continuare!„. El a mai spus: „Vă mulţumim tuturor, acum plecăm spre Guam.”

Mai departe, fanii îi pot vedea în filmuleţ pe cei doi cum se distrează în Guam: se plimbă pe plajă, mănâncă, fac selfie-uri, pescuiesc şi multe altele! Sungjae a spus: „Cred că este o călătorie de vindecare pentru mine. Zilele astea, de multe ori simt nevoia să mă odihnesc. Cred că în această călătorie m-am apropiat mai mult de Seonho. A fost amuzant. Defapt, diferenţa de 7 ani dintre mine şi el nu este un lucru uşor, dar simt că pot să mă întorc la anii mei de liceu, dacă mă joc tare şi sunt lipsit de griji.”

Seonho a mai spus: „Am descoperit că este amuzant să petreci timpul la mare şi la soare. Deşi a fost o călătorie scurtă, a fost atât de distractiv. Dacă voi mai avea o ocazie, data viitoare voi merge pentru căteva săptămâni sau luni; vreau să mă odihnesc profund.” El a continuat, „M-am apropiat mult de Sungjae (hyung). Deci cred că atunci  când voi avea probleme sau momente dificile, pot să petrec timpul cu el. Cred că tocmai mi-am făcut un frate mai mare grozav. „

Urmăriţi clipul de mai jos pentru a vă face o idee mai exactă despre vacanţa celor doi (atenţie, nu este subtitrat!):

Sursa: kstarlive

5 gânduri despre “Sungjae din BTOB şi Yoo Seonho împărtăşesc fanilor imagini din vacanţa lor privată

Lasă un răspuns

