Ce semnifică ultimul comeback de la Boyfriend?


Recent, trupa Boyfriend a avut o apariție live prin intermediul aplicației V de la Naver, intitulată ”Boyfriend ‘Never end’ Comeback Live”. În timpul show-ului, membrii au dezvăluit ce semnificație are ultimul lor comeback.

Donghyun a început discuția cu următorul mesaj: ”Am revenit cu un nou album, după o absență de mai bine de 2 ani și 6 luni. Mulțumim fanilor noștri care ne-au așteptat atât de mult. Au trecut mai bine de 2 ore de la lansarea albumului, însă în tot acest timp am primit o mulțime de mesaje de felicitare. Vreau să le mulțumesc tuturor pentru dragostea și interesul acordat”.

Apoi, discuției s-a alăturat și Kwangmin, care a spus următoarele: ”Sunt atât de impresionat și cred că aș putea să plâng, dar nu voi face asta. Vreau să mulțumesc fanilor noștri ,pentru că ne-au așteptat atât de mult”.

De asemenea, și Jeongmin a ținut să mulțumească fanilor pentru posibilitatea de a arăta muzică bună. Noua melodie de la Boyfriend, care se numește ”Star” a fost compusă de Jeongmin. Idolul a declarat: ”Nu pot să exprim pe deplin cât sunt de mulțumit de acest rezultat. Am fost foarte fericit, atunci când membrii mi-au spus că melodia e foarte bună. Am fost atins de vorbele lor”.

În cele din urmă, Youngmin a spus: ”Unoeri, în timp ce dansăm, îmi dau lacrimile. Gândurile cu privire la fanii noștri, adesea mă înconjoară”.

cr: deerzone

Lasă un răspuns

