NCT Dream lansează teasere cu Jisung


jisung,nct-dream
NCT DREAM 
lansează teaserele cu cel mai mic membru, Jisung.

Jisung este următorul membru care ne suprinde. Acesta a abordat o culoare la modă care i se potrivește foarte bine.  Cantărețul este tare și fresh în teaserele pentru noua melodie ‘We Young‘.

NCT DREAM va reveni pe 17 august cu primul mini-album ‘We Young‘.

„Către: Oameni prețioși
De la: Jisung Park!
Înviorător exact ca și părul meu!!
Când este vară, îmi este dor de iarna
Iar când este iarnă, mi-e dor de vară ㅠ^ㅠ”

7 gânduri despre “NCT Dream lansează teasere cu Jisung

  1. Ahfiajfkw SM vrea să mă omoare… Prima dată Chenle cu părul mov și acum Jisung cu parul albastru, nu pot să rezist.. Ce urmeaza… Rejun blond, Jeno verde, Haechan roșcat? Și eu care credeam ca Chenle e bias-ul meu.. Jisung crește așa mult. 💙💙
    Apropo, acolo e poza cu scrisoarea lui Chenle, nu cu crea a lui Jisung

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pingback: Jaemin din NCT Dream lăsă un mesaj de ziua lui împreună cu câteva poze | K-pop Romania

  3. Pingback: NCT Dream lansează teasere de grup | K-pop Romania

  4. Pingback: NCT Dream lansează un teaser video + tracklist-ul. | K-pop Romania

Lasă un răspuns

