Mama lui Yoo Yeon Seok credea că fiul ei se întâlneşte cu această femeie


Au fost dezvăluite imagini din spatele scenei musicalului „Hedwig and the Angry Inch”, iar mama lui Yoo Yeon Seok a fost destul de şocată văzându-le.

Yoo Yeon Seok a vorbit despre recentul său rol ca femeie în musical, spunând: „Am purtat tocuri de 8 cm în musical. E pentru prima dată când port tocuri. Le transmit tot respectul meu femeilor ce poartă tocuri înalte. Mă dor gleznele atât de tare. Femeile ce dansează cu tocuri sunt uimitoare.

Când au fost dezvăluite imaginile, oamenii mi-au complimentat privirea, spunând că arăt bine. Aveam un aspect atât de îndrăzneţ încât mama mea nu m-a recunoscut, chiar ea m-a întrebat dacă mă întâlnesc cu ea.

„Hedwig and the Angry Inch” a fost interpretat de câtre Cho Seung Woo, actorul din „Stranger (Secret Forest)”, Jo Jung SukByun Yo Han şi de asemenea Yoo Yeon Seok.

sursă

Un gând despre “Mama lui Yoo Yeon Seok credea că fiul ei se întâlneşte cu această femeie

Lasă un răspuns

