BTS lansează noi teasere individuale pentru ‘Love Yourself’


Image result for bts love yourself

BTS lansează noi teasere individuale pentru ‘Love Yourself‘!

În teaserul de mai jos, putem vedea că Suga aşteaptă descurajat, iar Jungkook se află pe un pat de spital. Mesajul de pe posterul lor spune: „Ne-am simţit singuri, după ce ne-am întors din acel ocean.”

După cum puteţi vedea, J-Hope este într-o cameră luminoasă şi zâmbind, în timp ce Jimin se află într-o cameră întunecoasă, iar expresia lui este una tristă. Mesajul lor e acelaşi ca a lui Jungkook şi Suga: „Ne-am simţit singuri, după ce ne-am întors din acel ocean.”

În timp ce Rap Monster se află întins pe asfalt, cu ochii închiși, V poate fi văzut pe iarbă, cu ochii deschişi. Ca şi ceilalţi membrii, ei au acelaşi mesaj, alături de cuvintele „Salvează-mă” şi „Sunt bine.”

În ultimul teaser, Jin priveşte în zare, în timp ce stă pe un scaun din lemn, având oceanul în spatele lui. Mesajul lui e diferit faţă de ceilalţi: „Dacă aş putea să întorc timpul, aş vrea să mă întorc la acel ocean, în aceea zi de vară.”

Love Yourself” a fost descrisă ca o serie care va continua până în 2018, urmând trilogia precedentă de la BTS, seriile ‘The Most Beautiful Moment in Life‘, ‘Wings‘ şi ‘You Never Walk Alone‘. Grupul va reveni în luna septembrie. Însă, mai multe detalii despre comeback nu au fost încă dezvăluite.

Sursa: allkpop

3 gânduri despre “BTS lansează noi teasere individuale pentru ‘Love Yourself’

  1. De-abia astept comeback-up lor! Vor avea cu siguranta o revenire spectaculosa ca toate celelalte revenirii! Am emotii !!
    BTS ! BTS ! BTS ! BTS! 😍😍💖💖

    Apreciază

Lasă un răspuns

