D.O din EXO a fost văzut cu un pachet de ţigări


Imagine similară

Recent o poză cu D.O din EXO a devenit virală pe site-urile de socializare.

Un fan-site de-al cântărețului a dezvăluit o poză în care se observă un pachet de țigări. Toți știm că țigările dăunează sănătății dar și vocii, de aceea cântăreții nu ar trebui să fumeze dar având o viață plină de stres, aceștia apelează la aceste metode.

Fanii au anunțat că știau că acesta fumează și au cerut fan-site-ului să șteargă poza.

 

Comentariile internauțiilor:

1. Da.. Kyungsoo are 25 de ani. Nu e nicio problemă aici.

2. D.O are deja 25? Heol asta înseamnă că Sehun are 24 de ani??? pare că a absolvit ieri..

3. Nu contează dacă D.O este fumător sau nu. Problema este că cineva a dezvăluit ceva privat.. Este vina managerului care administrează site-ul.

4. Dar D.O nu este adult?

5. Are o scenă în care fumează în film, trebuie să exerseze.. Nu cred că fumează..

6. Știu că nu-i bine pentru sănătatea lui dar cred că arată foarte sexy când fumează.

7. Nu-mi pasă dacă fumează sau nu.. Este adult ㅋㅋㅋ

8. Și ce dacă fumează? Nu mai este un copil. Problema este că managerul site-ul a distribuit această poză.

9. Chiar nu am nicio părere în legătura cu asta.

10. Scena din film în care fumează sigur este sexy..

sursă

17 gânduri despre “D.O din EXO a fost văzut cu un pachet de ţigări

  1. Ce???….la inceput am crezut ca sunt eu nebuna si ca am vazut rau ce scrie in articol,ce conteaza ca fumeaza sau nu. Alo,e viata lui ce treaba au astia cu el. Doamne fereste cred ca uni sunt nebuni din toate punctele de vedere,ce treaba au ei caD.O. fumeaza…..wow,parca ar fi singurul idol care fumeaza si ar mai face si ceva ilegal…
    Au mai fost in trecut articole in care se spunea ca fumeaza,atunci am fost putin surprinsa dar acum nu am chiar nici-o reactie la articolele de genul asta,acum singurul lucru care-l simt e o senzatie de greata la adresa celor carora ii dor capul de alti.
    PS: Eu una chiar il gasesc atragator si sexy atunci cand fumeaza:)))

    Apreciază

  2. Sunt putin dezamagita, nu staim ca fumeaza si nici numi doream asta. Stiu, stiu! E viata lui! Face ce vrea, are tot dreptul sa aiba o viata privata si sa faca ce doreste. E favoritul meu din EXO si sunt un pic(mai mult) surinsa de stire. Dar, sa fim serioasi sunt multe lucruri pe care nu le stim despre idoli nostri, deci vom mai avea onoare de a fi luati prin surprindere cu cate ceva.

    Apreciat de 1 persoană

    • Niciodată nu am putea știi chiar tot despre ei,eu pana acum am fost surprinsa in bine.Nimeni nu e perfect nici macar ei,sunt oameni.Si mi se pare interesant sa mai avem „onoarea de a fi luați prin surprindere cu cate ceva”
      Va rog sa nu înțelegeți acest comentariu greșit,eu mi-am spus punctul de vedere:))))

      Apreciază

      • Asai! Fiecare dintre noi avem dreptul de a ne exprima punctul de vedere, chiar daca e de bine sau rau. Iar punctul tau de vedere e absolut si total un adevarat si nu cred ca supara pe cineva.

        Apreciază

    • Fanii mai mici trebuie sa își accepte modelul si cu bune si cu rele.Fiecare avem un alt fel de mod de gândire,nu ar trebui sa fiti dezamăgite pentru ca nu face o crima,o face pe banii luisi nu o face tot timpul:-)

      Apreciază

    • Ok accept faptul de a fi „model”. Dar model trebuie sa fie in cariera pe care o are nu in viata privata.
      Si nimeni nu e obligat sa ia tot de la o persoana,poti sa iei lucruri bune sau lucruri rele

      Apreciază

  3. Cei mici invata imitand. Nu au discernamant ca cei mai mari. Si nici lui D.O nu ii face bine sa fumeze. Asa ca fanii adevarati si care intradevar tin la el il vor ajuta sa fie mai sanatos. Ii doresc sa tina cont de bunele lor intentii.

    Apreciază

    • Daca un fan chiar tine la idolul sau chiar biasul lui ii va ccepta si cu bune si cu rele. Hai gata cu atatea griji,fumeaza pentru ca asa vrea el nu a fost obligat,e destul de mare sa-si poarte singur de grija. Si nu-l va afecta asa de tare la voce pentru ca asa cum a spus si fupa debut,fumeaza doar ocazional.
      PS: Sunt o fumatoare de ocazie asa ca stiu ce inseamna sa fumezi ocazional:)))
      Fara suparare,daca el vrea sa fumeze nu-l puteti impiedica

      Apreciază

Lasă un răspuns

