Declarația lui Changsub din BTOB i-a făcut pe fani să plângă


Într-un interviu recent, Changsub din BTOB a fost întrebat despre înrolarea în armată.

„Încă nu ştiu când mă voi înrola. Când mă voi simți destul de bătrân voi merge. Încă nu m-am gândit la asta. Nu vreau să mă înrolez, iar când voi face asta probabil o voi face odată cu Eunkwang sau cu Minhyuk. Sunt doar cu un an mai tânăr deci cred că am putea împreună ca să ne întoarcem toți odată şi să protejăm compania. Noi avem un plan ca toți membrii să se înroleze odată. Am avut un vis despre cum toți 7 plecăm şi ne întoarcem, astfel să putem fi cântăreți naționali ca trupa G.O.D., dar asta cred că va fi destul de dificil deoarece Peniel nu se va înrola. Nu putem să îl lăsăm de unul singur…Cel puțin unul dintre noi ar trebui să stea cu el. Dacă noi plecăm, el va rămâne singur si nu putem face asta. BTOB este o familie acum. Ne iubim între noi foarte mult.”

Fanii sperau ca toți cei 7 membrii să se înroleze odată pentru a vedea trupa întreagă în cel mai scurt timp. După vorbele lui Changsub, Melody au început să plângă deoarece vorbele artistului i-a atins şi deoarece membrii îşi fac griji unul pentru celălalt.

sursă

Lasă un răspuns

