Yeri din Red Velvet dezvăluie că membrii EXO au făcut-o să plângă


Mezina grupului Red Velvet ne dezvăluie că membrii din EXO au făcut-o să plângă!

În timpul unui live pe Instragarm, Yeri a fost rugată de un spectator să povestească o întâmplare din zilele ei de antrenament, iar ea a dezvăluit că membrii EXO au făcut-o să plângă când era în clasa a 6-a.

„Când eram în clasa a șasea … eram în camera noastră de practică. Irene și Seulgi erau acolo. De asemenea, şi EXO a fost acolo. Eram toți stagiarii, deoarece era ziua mea de naștere în acea zi. Apoi, membrii din EXO mi-au spus să intru într-o cameră întunecată ca să reflectez asupra greşelilor mele. Nu înţelegeam ce se pretrece. Am început să plâng pentru că m-am speriat! Aveam timp liber … Dar a fost pentru o petrecere surpriza. Ei se ascundeau în camera de practică și au ieșit să mă surprindă. Mi-au dat un tort și mi-au cântat. Au fost membrele Red Velvet şi membrii EXO. Atâtea amintiri … asta a fost cu mult timp în urmă. Este o amintire fericită, de aceea v-am spus despre asta. Nu pot uita acea zi de naștere.”

Sursa

Un gând despre “Yeri din Red Velvet dezvăluie că membrii EXO au făcut-o să plângă

Lasă un răspuns

